[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
Verwijderd
Simpel fannetje ervoor gemaakt en klaar
Verwijderd
Verwijderd
of koe uit
Verwijderd
nee, daar heb ik 2x dual p3-1ghz en 3 andere pcs voor
Verwijderd
gordijnen dicht! (liefst rolluiken)
En het kan behoorlijk koel blijven.
2x 12cm fans
3x 8cm fans
2x 9cm fans aanzetten en wedden dat ik het zelfs koud krijg.
dus dan maar weer huppa verwarming aan
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Vorig jaar liep m''n Celly 433 op tot 55 graden (zonder overklokken dus:()
Terwijl mijn case stampvol zit met fans om de warme lucht eruit te blazen.
Zie specs met dezelfde case en fans:)
Nu ook zonder stropdas
Ik heb denk ik wel genoeg koeling die nu op 7V loopt, maar evt zo weer op 12 kan
Verwijderd
idd!!! Gewoon je kast open en een tafelventilator recht naar binnen laten blazen! Let wel op dattie niet te dichtbij staat want zo''n ding heeft een elektromotortje en daarmij een elektromagnetisch veld dat niet goed is voor je pcOp vrijdag 30 maart 2001 19:29 schreef Paashaas het volgende:
Gebruik een tafelventilator ofzo
Dat dan weer wel......
Verwijderd
Moest het voltage helaas wel verhogen naar 2,6 en toen wassie nog niet helemaal stabiel dus nu staat hij zelfs op 2,7! En ondanks een goede koeler wordt hij nu idle 40 graden en stressed 55... Ik denk dat ik hem 60 graden laat worden (zo heet werd hij voorheen ook @450 met standaard koeler) en anders moet ik toch maar es aan terugklokken denken
Is jammer, want voor een UT server zijn die 50 MHzjes toch wel weer mooi meegenomen...
Verwijderd
ik heb een oude cafetaria koelkast(Coca-Cola)
op de kop getikt.
En wil nu alles daar in gaan zetten, afstellen op ong. 10 graden, laat die hittegolf maar komen
LOL...+1 grappigDe zomertijd was toch een uurtje vooruit klokken?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
:9~:9~:9~:9~:9~:9~
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
jah doe maar luxe ik weet het maar is net zo fijn
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Wij hebben hard houten luiken , dus het wordt wel koel bij ons in huisOp vrijdag 30 maart 2001 19:29 schreef Paashaas het volgende:
Gebruik een tafelventilator ofzo
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
al denk ik niet dat hij vast zal lopen zonder...
Greetz
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
Dat isoleert als een gek, zolang je de buitendeur maar een beetje dichthoud is het lekker koel. In de zomer wordt het niet snel warm, en in de winter niet snel koud
Ideaal dus.
daar ben ik al heel lang naar op zoek als ik op kamers ga. zo''n toffe coca cola koelkast!! hoeveel heb je er voor betaald?Op zaterdag 31 maart 2001 00:30 schreef vosje het volgende:
Ben nu bezig met een projectje voor de zomer
ik heb een oude cafetaria koelkast(Coca-Cola)
op de kop getikt.
En wil nu alles daar in gaan zetten, afstellen op ong. 10 graden, laat die hittegolf maar komen
This too shall pass
Ik mag er van uit gaan -als het over twee manden 10 graden warmer is op mijn kamer- dat de stressed temp met het zelfde getal toeneemt.
Ongeveer toch???
[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
Verwijderd
en ja die dingen vreten stroom maar ja heb echt een hekel aan het feit dat mijn pc''s onderuit gaan
en ach stroom rekening is toch al hoog (zie sig.)
Verwijderd
Whoehahahahahha !!!!!!!!!!!!!!Op zaterdag 31 maart 2001 17:02 schreef killerbolt het volgende:
haha, je huis modden, lol. Peltier van 20 vierkante meter tegen de buitenmuur
ik maak de cooler wel
edit : typo

Verwijderd
hoogstens mun fans aan late staan allumaal maar daar lig ik nie wakker om (of juist wel hmmm....

I see dead pixels...
Verwijderd
nee, dat ben je niet!Op zaterdag 31 maart 2001 01:42 schreef MICHIEL123 het volgende:
ben ik nu de enige met aircondissioning
jah doe maar luxe ik weet het maar is net zo fijn