De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
nou uhmmm.... tot ie dr mee op houd 
das verschillend per cpu
so try!!!
das verschillend per cpu
so try!!!
Verwijderd
Als je wilt overclocken is de duron een betere, goedkoper, en de 800 versie haalt met een beetje subtiliteit de 1Ghz wel,..
Met een TB weet ik niet zo goed hoe dat zit,.
Volges mij is een TB700 iets sneller dan een Duron800, omdat ie meer cache heeft, daarin schuilt het verschil.
-Gebruik de search om de talloze topics te vinden over het OCen van een duron, niet moeilijk,... kwestie van de L1 puntkes met elkaar verbinden.
Greetz en succes met je OC
Met een TB weet ik niet zo goed hoe dat zit,.
Volges mij is een TB700 iets sneller dan een Duron800, omdat ie meer cache heeft, daarin schuilt het verschil.
-Gebruik de search om de talloze topics te vinden over het OCen van een duron, niet moeilijk,... kwestie van de L1 puntkes met elkaar verbinden.
Greetz en succes met je OC
Zie sig...
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Hoe ver een cpu kan worden overgeklokt is nooit te zeggen. The answer is TRail and Error. De multieplier wat om laag, maar de fsb hoger kan een snellere pc opleveren, alles gaat dan op een hoger frequency lopen.
Ik zie dat je geen KT7A hebt, dus je fsb zal maximaal tot ongeveer 117 kunnen worden gezet. Dus dat wordt kleuren ;-) Hmm..probeer daarna eens 8x 105 of 8 x 110..let op je koeling ;-) Houdt viahardware open...in het zicht. Verander eerst alleen de multiplier. Start op en gebruik SoftFsb om de frequency te verhogen. Lekker testen met gamen en indien stabiel etc, verder omhoog met de frequency.
Ik zie dat je geen KT7A hebt, dus je fsb zal maximaal tot ongeveer 117 kunnen worden gezet. Dus dat wordt kleuren ;-) Hmm..probeer daarna eens 8x 105 of 8 x 110..let op je koeling ;-) Houdt viahardware open...in het zicht. Verander eerst alleen de multiplier. Start op en gebruik SoftFsb om de frequency te verhogen. Lekker testen met gamen en indien stabiel etc, verder omhoog met de frequency.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
bedankt toastingnow
ik zal het eens gaan uit proberen
en zal meteen kijken welke kleur hij heeft.
ik zal het eens gaan uit proberen
en zal meteen kijken welke kleur hij heeft.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1