Toon posts:

[BC3] Chrome Orb of Super Orb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een chrome orb besteld voor mijn 1,0GHz AMD, 266FSB. Nu blijkt het een 1,2GHZ te worden. Ik wil misschien een beetje overclocken, is de super orb dan verstandiger? Of iets heel anders? Uit de test had ik de Elan Vital uitgekozen, uiteraard nergens verkrijgbaar :( Iemand een idee? Voorwaarde: ik wil geen straaljager.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:17
Als je geen straaljager wilt, laat je die hele orb rommel maar liggen...
Heb hier een std koelertje op een Duron 700 @ 963, doet het evengoed als een dure superorb stofzuiger van 65 piek op een Duron 800 @ 980.

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-07 15:24
Als ik jou was zou ik helemaal geen Orb nemen. Ik had een Chrome (gaat vlgns mij maar tot 1Ghz) en die heeft mooi (na tig keer erop en eraf gehaald te hebben) mijn core vernield. :(
Heb nu een luidruchtige Coolermaster in afwachting van mijn waterkoeling 8-)

Verwijderd

Ik heb een Superorb hij bevald prima hij kan tot 1,5 GHZ en met dat geluid valt het nog wel mee, en als het toch teveel geluid maakt doe je gewoon 1 van de 2 coolertjes uit in de orb dan is hij een stuk rustiger en het scheelt maar een paar graadjes.

Verwijderd

Topicstarter
std, wat is dat? :?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Zo''n achterlijke lokale computerboer verkoopt die Superorbs voor 30 piek hiezo :)

Ik kreeg hem daar ook gratis bij mn processor en hij bevalt best aardig.
Ik heb de bovenste koeler niet aangesloten en het is nu een van de stilste koelers die er is :*

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
std: standaard |:( te dom, bedacht ik 3 seconden na het postuh, sorry.

Hoeveel gulden ben zou ik kwijt zijn voor een beetje waterkoeling? :9

Verwijderd

Volgens mij heb je voor 150 piek al een doe-het-zelf setje, kijk maar eens bij "price-watch"

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Super Orb brengt gezelligheid in je stille kamertje...
Pagina: 1