Toon posts:

[BC3] Mijn waterkoeling setup... :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk dan. Mijn waterkoeling setup is af... Ik heb even snel een siteje gemaakt en daar een verhaaltje en wat foto''s bijgezet...

Klik hier als je de site wilt zien met een verhaaltje en wat foto''s...

Greetz

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:06
Je had hem me ook al geicqed maar je moet echt wat doen aan die letters.. is niet te lezen

Verwijderd

en kan je die plaatjes niet instellen dat je ze kan uitvergroten kan niet echt goed zien
maar voorderest mooi m8

Verwijderd

Topicstarter
Dat wou ik dus even weten of jullie de plaatjes wel goed konden zien... Moet ik dan gewoon 1 plaatje op 1 pagina doen? Dat lijkt me wel groot genoeg...

Greetz

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Wat je in ieder geval moet doen is die hyperlinkjes aanpassen. (best irri dat precies op de letters aanklikken):(

Oh, en waarom zitten er scroll-bars op als je die niet kunt gebruiken:? Mooie witte rand onderop trouwens:)

Nu ook zonder stropdas

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:19

E-Vix

Nu met sneeuw!

Leuk dat je het in flash wilt doen, maar voor de site zoals hij nu is, kun je hem beter opnieuw doen in HTML.
Donkergrijze letters op een zwarte achtergrond is niet te lezen, en die plaatjes zijn wel leuk, maar zelfs op mijn 19" zijn ze nog te klein om er maar iets in te kunnen zien. Gelukkig heeft flash er een zoomfunctie in zitten, dus dat scheelt al weer.
Nog een nadeel van flash... Ik zat eerst 5 min te wachten voordat ik ook maar ergens op die site naar toe kon gaan. Die hele flash file moet namelijk binnen zijn wil je ook nog ergens plaatjes bij kunnen krijgen.

Wel leuk voor de rest...
Ga van de zomer ook een vloeistofkoelinstallatie bouwen... Mijn celly 633 draait nu stabiel op 1045 mhz met een luchtkoeling. Heb de 1101 Mhz al gehaald, maar daar was ie niet stabiel in. Met vloeistofkoeling wil ik hem minimaal 20 graden koeler gaan krijgen, dus dan is ie vast wel stabiel.

edit:

Temp meter naast de core geplakt?
In je celly zit er een temp meter in je core.... Heb je geen externe temp meter bij nodig dus...

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
ICE-71''s zijn niet van Melcor...

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
Ok de plaatje kun je nu ook groot maken alleen de laatste 4 niet maar dat doe ik morgen wel weer... ga nu kappen...

Greetz

Verwijderd

waarom heb je uberhaupt waterkoeling?...mijn celly 633 loopt al 950...en dat met de retail Intel cooler...25/35 C idle/stressed....

Verwijderd

Topicstarter
Dan mag jij wel eens een goeie temperatuurmeter kopen, want daar klopt niks van. Met mijn "oude" PEP66 had ik 40 C stressed op 950mhz...

Greetz

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Naja heel leuk en aardig maar waarom koop je geen duron bord en proc, en dan een keer waterkoeling...brakke celerons, ik bedoel..mijn duron 800@933 met een simpele superorb is stukken sneller dan je celly..

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:09
Op vrijdag 30 maart 2001 13:26 schreef hervaz het volgende:
mijn duron 800@933 met een simpele superorb is stukken sneller dan je celly..
Ja maar een duron800+mobo is duurder dan een celly633+mobo :Y)

• hervaz
socket a mobo + proc + luchtkoeler of een celly + bord + waterkoeling...zal niet ver uit elkaar liggen

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:09
Hervaz:
Op vrijdag 30 maart 2001 01:43 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
waarom heb je uberhaupt waterkoeling?...mijn celly 633 loopt al 950...en dat met de retail Intel cooler...25/35 C idle/stressed....
Celly blijft goedkoper, maar wel minder perf dus zal alleen boeiend zijn voor mensen met heel weinig geld (dikke lb''s enzo >:))

• EsCo
  • Laatst online: 19-05 22:17
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt een RUK site. Zekers als je op school met 800x600 zit te kloten. Doe er wat aan!!! :r

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even SNEL een siteje gemaakt en daar een verhaaltje en wat foto''s bijgezet...
Lezun...

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja, als je een AMD wil water/peltier koeling en ik wil ongeveer dezelfde temps. halen als nu dan mag ik wel een behoorlijk zware TEC eraan hangen ( 122+ watt ) En dit is pas de 1e waterkoeling opstelling die ik gemaakt heb, dus... Misschien ga ik straks wel over op AMD wie weet... Het nadeel van AMD vind ik dat ze zo verschrikkelijk veel hitte afgeven. Denk wel 3x zoveel als een Intel. En die Celeron die ik nu heb die heb ik nu ongeveer een 6 maand. Toen was AMD nog niet echt in de picture...

Greetz

• EsCo
  • Laatst online: 19-05 22:17
Op vrijdag 30 maart 2001 14:15 schreef Celeron_clocker het volgende:

[..]

Lezun...

Greetz
Als je snel een site wil maken doe je dat niet in flash

Denken.... |:(

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

Okee dan eric ik had al verteld dat het er kewl uit zag maar nu doe ik het nog een keertje !! >:)
Mazzelz

Off Topic : ik zie je vanvond nog wel op ICQ ! :P

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 maart 2001 14:46 schreef Escobar het volgende:

[..]

Als je snel een site wil maken doe je dat niet in flash

Denken.... |:(
Wel als ik geen verstand heb van HTML...
Laten we maar ophouden over dat site gedoe...

Greetz

Verwijderd

Op vrijdag 30 maart 2001 13:11 schreef Celeron_clocker het volgende:
Dan mag jij wel eens een goeie temperatuurmeter kopen, want daar klopt niks van. Met mijn "oude" PEP66 had ik 40 C stressed op 950mhz...

Greetz
gewoon de ingebouwde celly sensor met MBM 5.....

• hervaz
Dat AMD''s 3x zo heet worden is bullshit want mij duron 800@933 wordt stressed 38 graden en op 1050 44, en da''s met slechts 1 superorb....

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 maart 2001 15:44 schreef hervaz het volgende:
Dat AMD''s 3x zo heet worden is bullshit want mij duron 800@933 wordt stressed 38 graden en op 1050 44, en da''s met slechts 1 superorb....
3x zo heet qua hitte die afgeven wordt. Man wat wordt er hier weer moeilijk gedaan... :(

Greetz

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:11

Wimo.

Shake and Bake!

Ja maar een duron800+mobo is duurder dan een celly633+mobo
Nah.. koop maar een duron 600.. = duron 800 >:)
Pagina: 1