Leuk dat je het in flash wilt doen, maar voor de site zoals hij nu is, kun je hem beter opnieuw doen in HTML.
Donkergrijze letters op een zwarte achtergrond is niet te lezen, en die plaatjes zijn wel leuk, maar zelfs op mijn 19" zijn ze nog te klein om er maar iets in te kunnen zien. Gelukkig heeft flash er een zoomfunctie in zitten, dus dat scheelt al weer.
Nog een nadeel van flash... Ik zat eerst 5 min te wachten voordat ik ook maar ergens op die site naar toe kon gaan. Die hele flash file moet namelijk binnen zijn wil je ook nog ergens plaatjes bij kunnen krijgen.
Wel leuk voor de rest...
Ga van de zomer ook een vloeistofkoelinstallatie bouwen... Mijn celly 633 draait nu stabiel op 1045 mhz met een luchtkoeling. Heb de 1101 Mhz al gehaald, maar daar was ie niet stabiel in. Met vloeistofkoeling wil ik hem minimaal 20 graden koeler gaan krijgen, dus dan is ie vast wel stabiel.
edit:
Temp meter naast de core geplakt?
In je celly zit er een temp meter in je core.... Heb je geen externe temp meter bij nodig dus...
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25