Toon posts:

[BC3] wat heb ik nodig van moederbord (heb gesearcht)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
WAt voor een moederbord voor een 1ghz axia tb
(:r heb gesearcht :r)Maeybe een soltek :
sl-75kav heb redstorm erbij(veranderen van fsb,v-core,en nog wa

Verwijderd

Absoluut ABIT KT7a!!

Dat is pas echt een kewl moederbord. Multiplier veranderen via BIOS, voltage tot 1,9v (1,85v in BIOS), draait perfect op 140 MHz bus (hoger heb ik niet geprobeerd).

Mooier kan niet:9!

Verwijderd

Je koopt een Axia, dus je wilt ZWAAR gaan overclocken. Hoe kun je dan niet weten wat voor mobo je wilt???? :?

lopen hier allemaal rijke jongentjes rond, die het stoer vinden dure dingen te kopen, maar te lui zijn om zo af en toe een beetje bij tweakers rond te neuzen.

dit is niets tegen jou kenshinryo, het is iets dat ik me afvraag telkens als ik zo iets zie staan.

je wilt overklokken, dus je wilt een ABIT, een ASUS, en eventueel een MSI. Maar aangezien je voor het betere werk gaat blijven eigenlijk alleen ABIT en ASUS over ( met de KT7A (-raid) en de A7V-133 of de A7a266 ( die is DDR ))

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Op donderdag 29 maart 2001 11:40 schreef The Rapier het volgende:
Je koopt een Axia, dus je wilt ZWAAR gaan overclocken. Hoe kun je dan niet weten wat voor mobo je wilt???? :?

lopen hier allemaal rijke jongentjes rond, die het stoer vinden dure dingen te kopen, maar te lui zijn om zo af en toe een beetje bij tweakers rond te neuzen.

dit is niets tegen jou kenshinryo, het is iets dat ik me afvraag telkens als ik zo iets zie staan.

je wilt overklokken, dus je wilt een ABIT, een ASUS, en eventueel een MSI. Maar aangezien je voor het betere werk gaat blijven eigenlijk alleen ABIT en ASUS over ( met de KT7A (-raid) en de A7V-133 of de A7a266 ( die is DDR ))
Helemaal mee eens. De helft van de mensen wil gaan overclocken, maar hebben geen idee hoe en wat ze er voor nodig hebben.
Pas op school nog een eikel. Die beweerde dat er al een 1,5Ghz TB was :D en toen ik zei dat op de CeBit de 1,33 geintroduceerd was beweerde de eikel dat een elke 1Ghz met goede koeling wel op 1,5 te krijgen was... (hij was er nog echt van overtuigd ook) :)

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Wat je ook neemt, als het maar een KT133A chipset heeft, of idd een DDR mobo. Nadeel vand e Asus is dat je geen multiplier in kan stellen bij de A7M266. Is dus geen aanrader vind ik.
Voor borden met "normaal" geheugen: Abit KT7A (-RAID evt.), Asus A7V133, MSI K7T Turbo, Soltek die je noemt. Iwill heeft ook een goeie maar is hier nauwelijks te krijgen.

Voor een DDR mobo moet je geloof ik ook de Soltak hebben.

Verwijderd

Jaja wat noem jij searchen??? :)

[topic=149045]
[topic=146241]
[topic=140447]
[topic=130536]
[topic=124768]
[topic=115102]

En dit zijn alleen topix waar ik in heb gereplied en de meeste hebben een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/2.gif! :P

En kijk eens in mijn signature! >:);)

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:57
Is die abit kt7a niet ddr ?:?

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor het ongemak tweakerkes maar weet nu niemand iets ove soltek en benZEKER NIET RIJKKKKKK MOET WERKEN VOOR DE KOST;(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 maart 2001 11:40 schreef The Rapier het volgende:

niet weten weet wel over asus ,abit of msi wou alleen weten of soltek niet een goede keus kan zijn

Verwijderd

Asus A7V133(R) is gewoon relaxed heb ik thuis ook werkt perfect!

Abit schijnt nogal eens defect te zijn |:( (Doet het bij het begin al meteen niet :?)

De A7V133R heeft een Promise RAID0 controller, de KT7A133 heeft een Highpoint :(

Ik zou dus voor Asus gaan :)

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:09
Op donderdag 29 maart 2001 11:35 schreef 3DBlaster het volgende:
Absoluut ABIT KT7a!!

Dat is pas echt een kewl moederbord. Multiplier veranderen via BIOS, voltage tot 1,9v (1,85v in BIOS), draait perfect op 140 MHz bus (hoger heb ik niet geprobeerd).

Mooier kan niet:9!
MSI K7t turbo
Multiplier veranderen via BIOS, voltage tot 1,9v (1,85v in BIOS)

maar wel stabieler, abit is door amd van de recommended mobo list gekicked. Dit heeft echt een reden! Ook als JIJ geen problemen hebt!
Dit mobo is ook nog eens 80 piek goedkoper

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Epox 8KTA3

die ruled boven ASUS en ABIT!!!

Verwijderd

title:
wat heb ik nodig van moederbord(heb gesearcht)
Op donderdag 29 maart 2001 11:31 schreef kenshinryo het volgende:
title:
wat heb ik nodig van moederbord(heb gesearcht)
Op donderdag 29 maart 2001 11:31 schreef kenshinryo het volgende:
niet weten weet wel over asus, abit of msi wou alleen weten of soltek niet een goede keus kan zijn.

^^^^^^^^^^^^^^^
make up your mind

p.s. je moet werken voor de kost, je hebt niet teveel geld, je wildt niet die extra F100 uitgeven voor een GOED MOBO i.p.v. eentje waarbij je mazzel moet hebben ( overal staan abit asus en msi goed bekend, soltek niet ( dit laat ruimte over voor mensen die nu komen met huh goede soltek bord))

MAAR JE WILDE WEL EEN HAGELNIEUW SYSTEEM KOPEN TERWIJL JE EEN P3-900+ HEBT.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
again make up your mind

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Asus A7V133, stabiel, snel en prima over te klokken. Punt uit

Verwijderd

SOLTEK!!!

Dat Mobo is gewoon goed...en nog een stukje goedkoper ook! lekkere tweakers hier...neem Asus, Abit of MSI....nee een echte tweaker die wil experimenteren met nieuwe dingen...en niet het wiel opnieuw uitvinden

SOLTEK!!! Gewoon voor de kick....en het is maar 300 piekies!!

Verwijderd

Op donderdag 29 maart 2001 15:21 schreef nitenite het volgende:

maar wel stabieler, abit is door amd van de recommended mobo list gekicked. Dit heeft echt een reden! Ook als JIJ geen problemen hebt!
Dit mobo is ook nog eens 80 piek goedkoper
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar ze waren helemaal niet van de lijst gekicked, dat was een foutje. Verder heb ik of een van de vele mensen die ik ken met een Abit KA7/KT7 mobo NOOIT problemen gehad. Tuurlijk zullen er wel gare mobo''s tussenzitten, maar dat zal je bij elk merk hebben. En als je een brieke Abit hebt, ruil je hem toch gewoon om?

En dat ie 80 piek goedkoper is zal ook wel een reden hebben, toch?

Tis niet dat ik Asus/MSI/... slecht vind, maar Abit staat gewoon bekend om alle tweakopties die erin zitten, en daar wil je als tweaker toch graag gebruik van maken, of niet dan?
Pagina: 1