Ik ben dus in het bezit van een tbird 1000 met een AJFA core. Deze wil met geen mogelijkheid stabiel op 1100 draaien. Ik heb het op alle mogelijke manieren geprobeerd. Zijn er meer lui die ervaring met zo''n AJFA core hebben?
dat klopt.
die core is echt compleet nutteloos, je kan er nog beter een sleutelhanger van maken.
die core is echt compleet nutteloos, je kan er nog beter een sleutelhanger van maken.
I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!
[/quote]
zou ik toch nog niet doen.
hoe klok je hem over ?
[/quote]
zou ik toch nog niet doen.
hoe klok je hem over ?
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Je zegt het zelf al je hebt een 1ghz. proc.Op dinsdag 27 maart 2001 23:24 schreef mek het volgende:
Ik ben dus in het bezit van een tbird 1000 met een AJFA core. Deze wil met geen mogelijkheid stabiel op 1100 draaien. Ik heb het op alle mogelijke manieren geprobeerd. Zijn er meer lui die ervaring met zo''n AJFA core hebben?
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Verwijderd
(Excuus voor mijn verlate reactie)
Kijk eens op www.overclockers.com waar een AJFA core op 1412 Mhz draait (met Volt mod) en ook een paar keer op 1200 Mhz
.
Dus een ''sleutelhanger'' en ''nieuwe kopen'' lijken mij ietwat te drastische opties.
Kijk eens op www.overclockers.com waar een AJFA core op 1412 Mhz draait (met Volt mod) en ook een paar keer op 1200 Mhz
Dus een ''sleutelhanger'' en ''nieuwe kopen'' lijken mij ietwat te drastische opties.
Pagina: 1