- 2 Athlon PC Stickers
- 2 Duron PC Stickers
- 3 Athlon Box Stickers
- 3 Duron Box Stickers
- 2 Athlon Window Stickers
- 1 Athlon Poster A2
- 1 Duron Poster A2
- 2 Athlon Ratt Matts
- 2 Duron Ratt Matts
Wil je de PID''s van iets hebben, dan moet je dat maar ff specifiek vragen
Wil ik ook weten.Op maandag 19 maart 2001 21:02 schreef tjAb82 het volgende:
ehm waar kan je dat vinden??
want ik heb net zo''n mooie kast bij treb gekocht en wil er wel zo''n casebadge erop hebben
And now the most interresting part of deze grot
Ik weet niet of ze dat onder een casebadge verstaan, het is echt shabby
Verwijderd
email me op tanglung@zeelandnet.nl
have fun!
Ik heb zelfs al casebadges van de P4 maarja die achterlijke dingen plak ik niet op mn kast
Alle proemn in n drek
Verwijderd
Verwijderd
Komt alles meestal in een zending, of in meerdere zendingen... ??
Anders denk ik dat ik morgen van de TNT meer dan een Mobo en wat geheugen krijg...
en ik wil een Duron badge, zit dadelijk ook in mijn kast...
btw. een Mitsubishi Turobcharger sticker, staat dat mooi op een kast?? (kan evt nog een ANWB sticker bij)
1 AMD Duron Banner (60x90cm) AMD163
2 AMD Athlon Monitor Topper AMD168 1 AMD Athlon Banner (60x90cm)
AMD131/RES
1 AMD Athlon Poster (A0) For shop floor only 23046A-A0
1 AMD Athlon Poster (A2) 23046A-A2 5 AMD Athlon Mousepad 22674B
1 AMD Athlon PC Case Stickers ( x9 ) AMD159/9 25 AMD Athlon Product Brief
23199E
1 ''AMD Athlon Processor-in-a-Box'' Product display boxes (set of 3) AMD156
1 ''AMD Athlon Mousepad 22674B
En wat ik al gehad heb is een ATHLON muismat en een duron muismat
9 Athlon casebadge''s
18 Duron casebadge''s
een grote zwarten map van AMD
2 x sticker duron groot
2 x Athlon sticker groot
En alles wat hier boven staat met de PID er achter denk ik binnen 2 weken vanaf nu..
Verwijderd
Iemand die nog een tweakers.net casebadge wil ruilen voor twee van mijn AMD-goodies ofzo moet maar ff een mailtje sturen.
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Verwijderd
Er zijn geen "Thunderbird" casebadges denk ik dus zal je ook geen "palomino" casebadges gaan vinden denk ikOp maandag 19 maart 2001 22:22 schreef _Dennizz_ het volgende:
heej, heb nie veel om te traden, maar zou heel graag een AMD Athlon (of soon een Palomino als die te krijgen zijn) casebadge willen hebben, iemand die mij wil helpen??
contact me ff op icq#42618536
JCviggen
Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI
Ik heb niets
K zal ook ff bestellen...>:)Op maandag 19 maart 2001 23:13 schreef Padje het volgende:
Hier komen je PID
1 AMD Duron Banner (60x90cm) AMD163
2 AMD Athlon Monitor Topper AMD168 1 AMD Athlon Banner (60x90cm)
AMD131/RES
1 AMD Athlon Poster (A0) For shop floor only 23046A-A0
1 AMD Athlon Poster (A2) 23046A-A2 5 AMD Athlon Mousepad 22674B
1 AMD Athlon PC Case Stickers ( x9 ) AMD159/9 25 AMD Athlon Product Brief
23199E
1 ''AMD Athlon Processor-in-a-Box'' Product display boxes (set of 3) AMD156
1 ''AMD Athlon Mousepad 22674B
En wat ik al gehad heb is een ATHLON muismat en een duron muismat
9 Athlon casebadge''s
18 Duron casebadge''s
een grote zwarten map van AMD
2 x sticker duron groot
2 x Athlon sticker groot
En alles wat hier boven staat met de PID er achter denk ik binnen 2 weken vanaf nu..
Maareh, waar heb je die PIDs nou vandaan?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
en heb een faxje verstuurd voor zo''n vloerpostertje (A0) e.d.
Op maandag 19 maart 2001 23:13 schreef Padje het volgende:
Cogito Ergo Credo
Ik heb ooit eens 1 casebage gehad
With compliments from AMD
Na een slijmbriefje dat ik was overgestapt van Intel naar AMD
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
http://www.amd.com/support/europe/eurolit.html
Greetz
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
Waar heb je die PID''s eigenlijk vandaan, ik kan ze nergens vinden...
Ik hoop dat ik nu meer krijg dan 1 zielig stikketje
Verwijderd
Please send me the Items listed below:
2 x AMD Athlon PC Stickers - 9 per sheet - 25mm x 25mm
3 x Duron PC stickers (500 per roll quantity per sticker)
25 x 25 mm
Krijg ik dadelijk 1500 Duron stickertjes, en 18 athlon stickers??
Als dat zo is kan ik heel mijn kast behangen
Verwijderd
Euhz... ik verzamel case badges, waar kun je die dingen bestellen/vinden? Wanna have P4 casebadge![b]Ik heb zelfs al casebadges van de P4 maarja die achterlijke dingen plak ik niet op mn kast
Alle proemn in n drek
Ik heb toen geen stickertje van wat dan ook gehad. Kan ik nu ook gewoon dat formulier op http://www.amd.com/support/europe/eurolit.html invullen?
zoals dit dus.....Op woensdag 21 maart 2001 20:38 schreef Bierkameel het volgende:
Die dingen krijg je altijd als je een processor koopt en aangezien ik ook al P4''s bouw kan ik zo die badges zelf houden

Niet dat ik zelf ooit een Xeon in handen heb gehad, maar goed
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Wil iemand a.u.b. ruilen?
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Oke dat ziet er leuk uit dat kan ik ook weleens gaan doen maar je mist deze nogOp woensdag 21 maart 2001 21:23 schreef TD-er het volgende:
[..]
zoals dit dus.....
[afbeelding]
Niet dat ik zelf ooit een Xeon in handen heb gehad, maar goed
Alle proemn in n drek
Mischien hebbik die binnenkort ook wel....Op woensdag 21 maart 2001 21:40 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Oke dat ziet er leuk uit dat kan ik ook weleens gaan doen maar je mist deze nog
kijk hier maar eens....
[topic=144203]
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Was dat ook zo''n lelijke kast waar je die in hebt gebouwd?
Wij hebben meestal van die grijze plastic kasten voor P4''s en die zien er niet uit.
Typo
Alle proemn in n drek
met wat casebadges, 2muismatjes(veel te klein) en nog wat andere info over de processors, vergelijkingen, Motherboardlist etc (alle over beide Atlon & Duron)
En ook nog een lijst om nog meer aan te vragen (posters, casebadges, displays banners, muismatten etc.)
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Verwijderd
Euhz... als je er eentje over hebt? Mag ik die dan hebben?Op woensdag 21 maart 2001 20:38 schreef Bierkameel het volgende:
Die dingen krijg je altijd als je een processor koopt en aangezien ik ook al P4''s bouw kan ik zo die badges zelf houden
Verwijderd
URL? Waar heb je die besteld?Op donderdag 22 maart 2001 02:12 schreef mpegernie het volgende:
Een AMD Reseller Program Map
met wat casebadges, 2muismatjes(veel te klein) en nog wat andere info over de processors, vergelijkingen, Motherboardlist etc (alle over beide Atlon & Duron)
En ook nog een lijst om nog meer aan te vragen (posters, casebadges, displays banners, muismatten etc.)
Verwijderd
(misschien krijgd iedereen die hoor)
Bats !
Verwijderd
op die site.. daar kun je dus in die vakken die pid''s invullen.. en dan versturen..''
moet je dan payen voor die rommel.. ???
reply ff iemand die dit allemaal weet.. die al wat van die troep binnen gehad heeft...
ik wil ook !!
In het verleden hebben we al meermalen klachten gekregen van AMD omdat ze werden overspoeld met aanvragen van niet-resellers.
Als je perse AMD stuff wilt hebben: ga eens bij de lokale PC boer vragen of ze niet wat hebben liggen
Ik wil graag een AMD casebatch. Ik heb een casebadge van intel celeron, ik kan wel ruilen. Die celeron casebadge ziet er wel apart uit, ik zal hem eens inscannen. Wil iemand ruilen? marteltor@hotmail.comOp woensdag 21 maart 2001 23:09 schreef -AuTnoR- het volgende:
kan iemand niet aan die intel casebadges komen van amd heb ik er intussen al enorm veel van
ik wil wel een duron keesbetsjOp maandag 19 maart 2001 22:23 schreef Tanglung het volgende:
Iemand interesse in:
Duron casebadges(21)
Athlon Casebadges (9)
Grote Duron sticker 6x6 cm(1)
Grote Athlon sticker 6x6 cm(1)
Duron Muismatje 17x13 cm
gevraagd: chroom fingerguard 80mm (hint,hint..)
epsilon85@hotmail.com
contact me!
ik zou echt niet weten waar iedereen het over heeft....
maar ik vind het wel leuk klinken,.. "dingen KRIJGEN van AMD"!
kan iemand me vertellen hoe jullie aan al die dingen komen.. (ik hoor: posters, stickers, case badges...)
enne,.... zijn ze free??
mzzls,
ikke happy
...
Stom vraagje mischien ... maar naar welk adress moet ik mailen voor posters en CaseBadges ?????????Op maandag 19 maart 2001 20:56 schreef BOMBER het volgende:
Ik heb mischien zo''n 3 keer die formuleer ingevoerd (weet niet meer zo snel het link)
Maar in iedergeval heb ik maar 1 AMD Athlon poster gekregen(week geleden).
En vandaag 2 casebadges 1 athlon 1 duron
Ik had wel wat meer verwacht
Wat heb jij gekregen???
(welke pid??)
Heb vandaag 4 posters gekregen
2x Athlon
2x Duron
En ik heb ook 2 muismatten gekregen.
En ook nog eens 2 pennen
Verwijderd
21 Duron PC Stickers
1 Athlon Poster A2
1 Duron Poster A2
2 Duron Stickers
1 Athlon Mousemat
1 AMD Reseller Map
Verwijderd
1 AMD Athlon casebadge
1 AMD Duron casebadge
maar das ook precies wa''k besteld heb
500 per roll quantity per sticker - dus gewoon 3 (was bij mij ook:()Op woensdag 21 maart 2001 20:26 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Ik heb blijkbaar (had 2 en 3 ingevuld bij stickers) dit besteld:
Please send me the Items listed below:
2 x AMD Athlon PC Stickers - 9 per sheet - 25mm x 25mm
3 x Duron PC stickers (500 per roll quantity per sticker)
25 x 25 mm
Krijg ik dadelijk 1500 Duron stickertjes, en 18 athlon stickers??
Als dat zo is kan ik heel mijn kast behangen
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
ah ik weet het al weer.. toen ie net uit was kreeg ik :
AMD Fester B3 (ongereleased reference mainboard) samen met een AMD athlon 600 *Engineering sample*
lief he ? van AMD.. was ik echt blij mee..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Leuk he een topic van 1 maand geleden omhoog helpen voor een domme opmerktingOp woensdag 18 april 2001 14:34 schreef BBViDz het volgende:
goh wat heeft AMD mij gestuurd?
ah ik weet het al weer.. toen ie net uit was kreeg ik :
AMD Fester B3 (ongereleased reference mainboard) samen met een AMD athlon 600 *Engineering sample*
lief he ? van AMD.. was ik echt blij mee..
Verwijderd
maar ik kreeg eerst 2 duron stickers en 1 athlon.. ik mailtjes sturen of dat alles was.. een week later 32 duron stickers en 12 athlon stickers in dus.. samen met een grote doos met muismatten, pennen, stickers, etc..
ook heb ik 1 geplastificeerde poster... zo''n ding die winkels op de grond hebben ligge waar je overheen loopt..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Op die site vragen ze om PID''s, maar ik kan ze verder nergens vinden... Kan iemand me daaraan helpen?
Is het echt free... zelfs die posters, geplastificeerd en wel, ook gratis?!
Damn, over een maand of 2 woon ik alleen, m''n bureau zou wel knap zijn in de AMD kleuren.
HELP!
Ook als hier iemand nog een fingerguard (liefst 80 mm) over heeft, mag die contact met me opnemen, dan krijg je er wel wat zinnige troep voor terug.
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Verwijderd
Verwijderd
Hier liggen : 10 Duron badges
10Athlon badges
4grote Duron en Athlon stickers
Athlon ratt mat (veel te klein)
Ahtlon Poster
Duron Poster
Stoffen Duron poster
Een koe is en blijft een merkwaardig beest!
https://wren.co/join/Devian
@WIN
Gecondoleerd, ik leef met je mee, het zullen lastige tijden zijn die je tegemoet ziet..Op woensdag 18 april 2001 21:28 schreef w.kraa het volgende:
Niets, want ik heb geen AMD
HOOFDPIJN...Op maandag 19 maart 2001 20:56 schreef BOMBER het volgende:
Wat heb jij gekregen???
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Verwijderd
En daarvoor heb je dan een k6-2 en een Duron
Kweet alleen nog niet waar ik em op ga hangen|:(
- 1x A2 poster Athlon
- 1x A2 poster Duron
- 1x A4 poster Athlon
- 1x A4 poster Duron
- 1x rattmat Athlon
- 1x rattmat Duron
- 2x window-topper Athlon
- 2x window-topper Duron
- rijtje casebadges Athlon(flat)
- rijtje casebadges Duron(flat)
- 2x domed casebadges Athlon
- rijtje stickers Athlon
- rijtje stickers Duron
- 2x window-sticker Arhlon
- 2x window-sticker Duron
- 1x muismat
En de surprise-box (or whatever) komt er nog aan, die was op.
BTW ik heb me gewoon als reseller aangemeld (heb ooit es een Athlon doorverkocht
Verwijderd
Edit: owja ook nog van die doosjes van athlon en kartonnetjes die je op kan plakken ofzo
muismatten
stickers
poster
en nog wat klein spul
Audi A8 W12 6.0
3 stickertjes van een amd duron
3 stickertjes van een amd athlon
en 3 stickertjes van een amd k6
(case badges)
Epox KTA3-AMD Duron 1400-1024Sdram (dane elec)-Asus V7700 Geforce 2 Deluxe 32 mb - Hauppage tv kaart-51GB ata100 (7200rpm)- philips 19" -Optical microsoft mouse-Creative 5.1 DTT2200- Soundblaster Live! player 5.1-Philips DVD speler-Lite-on 24x10x40
- veel amd athlon en duren case stickertjes
- een zooi amd duron stickers
- zooi powered by ddr memory stickers
enne da was ut
weet iemand de pid''s van die kewle dingen zoals posters, mousepads etc?
Verwijderd
AMD Duron/AMD Athlon Processor How to Sell Sheet 23762A1
AMD Duron Banner(60x90cm) AMD163
AMD Duron Poster (A0) For shop floor only 23850A-A025
AMD Duron Product Brief 23854A
AMD Duron Poster (A2) For shop floor only 23850A-A22
AMD Duron Monitor Topper AMD169
AMD Duron PC Case Stickers (sheets of 20) 23846/A205AMD
Duron Mousepad 23984A
AMD Duron Box Stickers 23845A
AMD Athlon Monitor Topper AMD1681
AMD Athlon Banner (60x90cm) AMD131/RES
AMD Athlon Poster (A0) For shop floor only 23046A-A01
AMD Authorised Reseller Window Sticker AMD90/RES
AMD Athlon Poster (A2) 23046A-A25AMD
Athlon Mousepad 22674B
AMD Athlon PC Case Stickers (sheets of 12) AMD15925AMD
Athlon Product Brief 23199E
AMD Athlon Box Stickers AMD129
AMD Athlon Processor-in-a-Box Product display boxes (set of 3) AMD156
kortom ik zit nog met ene stuks of 20 van die casebadges:)
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms