{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Op Saturday 17 March 2001 18:58 schreef stanley het volgende:
Je kan ook weer uitgummen hoor
Gewoon ff na het uitgummen schoon maken met alcohol, en je ziet nix meer.Op Saturday 17 March 2001 19:11 schreef MaDLiVe het volgende:
Weet ik maar dat zie je sneller als verkoper
anders zou je ocshop.nl kunnen mailen of ze reseller willen worden.
daar hebben ze vast wel interesse in.
denk je nu echt dat een verkoper met zn vergrootglas naar jouw proc gaat zitten turen?
ff gummen of een doekje met wat alcohol doet wonderen. wat niet weet wat niet deert
Gewoon HB''tje nemen gaat niet fout !!
[No offense mode]
of je moet al +8 in je bril hebben en hem niet opzetten als je dit gaat doen !!
[/No offense mode]
Suc6 met je 20 gulden per stickertje !
Freelance tweaker
geef mij maar een potlood
(of vulpotlood, das nog meer relaxed)
Verwijderd
Plak troep vind k idd een goeie rede om ze niet te gebruiken.Op Saturday 17 March 2001 19:31 schreef sjuk het volgende:
en trouwens, misschien zijn die stickers wel onwijs lastig te verwijderen, wie zegt dat ze geen vieze gesmolten plastic plaktroep achterlaten?
geef mij maar een potlood
(of vulpotlood, das nog meer relaxed)
K heb ooit eens een fan op m''n koellichaam van een K6 333 proberen te plakken. K heb die zooi d''r nooit meer afgekregen. Nu weet k niet of die L1 bruggen ook zo warm worden. K denk alleen niet dat ze koud blijven.
Verwijderd
want volgens mij traagt mijn bus mijn videokaart een ebetje af.
Verwijderd
Dit is echt niet zo goed koop. Die troep van Bison is F 36.45 voor 3gram.Op Saturday 17 March 2001 19:47 schreef Ivar het volgende:
Om maar even een tip van iemand op GoT te jatten (kweenie meer wie): Electocure is een goedje om verbroken achterruitverwarming te fixen en werkt ook om bruggen te verbinden. Is wel ff wat goedkoper: zo''n 20 piek bij de electrozaak/garage om de hoek:).
En dat krijg je d''r NOOIT meer af. En daar ging het juist om.
Verwijderd
In 1 woord: Ja.Op Saturday 17 March 2001 21:24 schreef rbrand2 het volgende:
Even een vraagje tussendoor.
Moet je alle L1 bruggen verbinden?
Ja?Op zaterdag 17 maart 2001 18:58 schreef stanley het volgende:
Je kan ook weer uitgummen hoor
Want bij mij pakt ie het niet goed, nu wil ik het eigenlijk opnieuw proberen dus, kan ik gewoon met een gum erover heen gaan?
(topic omhoog, vanwege deze vraag dus)
Wat raden jullie aan een vulpotlood of een potlood?
HB,B etc ?
Verwijderd
Op dinsdag 29 mei 2001 23:16 schreef real_raichu70 het volgende:
Best ook alle L7 bruggen verbinden , en dan op het mobo of in de BIOS je Vcore instellen , L7 bruggen verbinden zet Vcore standard op max en de BIOS zet hem dan op gewenste hoogte . Soms wil een mogleijke snelheid niet booten omdat je proc in voor de BIOS niet genoeg Vcore krijgt .
Ik bedoel, de bruggen zijn waarschijnelijk niet goed verbonden, want als ik hem opkrik, dan post ie niet meer (Msi K7T-Turbo)
Als ik een kapotte RMA processor terug krijg met gebroken Core of vage L1 lijnen krijgt de klant hem zo terug met een rekening voor onderzoekskosten erbijOp zaterdag 17 maart 2001 19:20 schreef sjuk het volgende:
denk je nu echt dat een verkoper met zn vergrootglas naar jouw proc gaat zitten turen?
Alle proemn in n drek
Wat zei je? Ik hoor je nietOp zaterdag 17 maart 2001 21:21 schreef Tweaky het volgende:
[..]
Dit is echt niet zo goed koop. Die troep van Bison is F 36.45 voor 3gram.
En dat krijg je d''r NOOIT meer af. En daar ging het juist om.
Ik hoor je nog steeds niet hoor.Op maandag 19 maart 2001 20:26 schreef Tweaky het volgende:
Ook alcohol haal die zilver verf er niet meer af.
Die Bisontroep is er gemakkelijk af te halen, gewoon met een passer er voorzichtig afkrassen, ik heb het al twee keer gedaan. 1x bij een vriend die al z''n bruggen aan elkaar had gedingest, en 1x bij een ''garantiegeval''. Werkt ideaal. Even stof van het krassen eraf vegen met een doekje en hij is ALS nieuw.
Fun while it lasted: World Community Grid!