Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Verwijderd
ik heb (upgrade is al gepland):
- Chaintech 6-BTM
- Celeron 500@500
- 300watt voeding
als die niet helpt ... weet iemand een goeie link naar een thread met info hoe ik kan meten hoeveel output mijn voeding nog levert (ik ben echt een nono op electra gebied ... maar aan een multimetertje kan ik wel komen
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Hopelijk heb je er wat aan.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Verwijderd
en daarna doormeten en kijken of hij redelijk in de buurt ligt
zo niet, dan moet je ''m vervangen
Yep.Op donderdag 22 maart 2001 20:55 schreef Kroetsjov het volgende:
thanks ... ik ga ''m van ''t weekend ff doormeten ... ik neem aan dat ik mijn bios settings kwijt ben als ik het batterijtje er uit haal ...
het is weekend, en ik heb het batterijtje doorgemeten (wat een *** zooi om dat ding er uit te krijgen trouwens)
er staat op dat ie 3V is, en min meter geeft 3.10V aan; dus ik neem aan dat het niet aan de batterij ligt (nu de search maar ''s gaan gebruiken om te vinden hoe ik m''n PSU kan doormeten
wil ook nog wel werken.
You can either agree with me or be wrong!
uhm ... maar het lijkt me toch een beetje vreemd, hij doet ''t alleen bij ''t opstarten; als ie eenmaal is opgestart heb ik daarna geen probs (ook niet als mijn systeem bijv 18 uur achtermekaar aanstaat ...
maarja ... als m''n voeding in order blijkt, dan probeer ik ''t wel ff
je kan perongeluk een klap er tegen gegeven hebben, of bij een laatste keer kaart eruihebben gehad iets van een stofje ofzo.
ik heb het wel meegemaakt dat dimm niet echt schoon was, allemaal gezijk, totdat ik mijn vingers erlangs haalde en toen was ''t over...
You can either agree with me or be wrong!
Verwijderd
En als je hem op dezelfde manier uit zet en meteen weer aan zonder te wachten??
afgelopen maandag startte mijn pc helemaal niet meer op (bleef alleen maar piepen).
Ik heb mijn voeding nog even doorgemeten, dat zag er ok uit, toch maar even een andere gehaald, geinstalleerd en nog steeds hetzelfde probleem ...
ik had al mijn kaarten/cpu/geheugen er al uit gehaald en er weer opnieuw ingestopt.
het probleem was ''gewoon'' mijn mobo (Chaintech sux!) .. ik heb er gister een nieuw mobo ingestopt enne ... alles werkt weer