It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
denk niet dat gamma praxis etc die hebben
ik heb ze alleen bij onze dieren winkelgezien
kosten wel iets van 150 piek
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
eheim pompen zin daar een begrip.
hevis in eindhoven (schootsestraat) heeft ze iig... of kan ze leveren... vooral speciaalzaken in aquariums moet je dan hebben .. in best zit ook zo''n zaak .. ben ff naam kwijt...
iig bedankt.
maar volgens mij zijn die sicca dingen van bijvoorbeeld ocshop ook wel goed. Ik heb zelf ook een sicca micra pompje van de aquariumzaak (was goedkoper dan bij ocshop) en die maakt niet meer of minder lawaai..lijken me ook best goede pompjes voor de langere duur
edit:
uhh, waar het om ging: die pompen zijn volgens mij bij de meeste aquariumzaken gewoon wel te koop
!. Je kan een kraantje kopen om de watertoevoer te regelen. Vergeet niet de in- en uitstroom slangen goed vast te maken, dat deed ik niet, gisteravond 40 liter aquariumwater over m''n vloer :(
Verwijderd
Dat heet slangklemmen...Op dinsdag 01 mei 2001 22:24 schreef willemj het volgende:
Ik heb een Eheim 2213, pompt 440 l/uur. Perfecte pomp, heel stil, maar 125 piek
!. Je kan een kraantje kopen om de watertoevoer te regelen. Vergeet niet de in- en uitstroom slangen goed vast te maken, dat deed ik niet, gisteravond 40 liter aquariumwater over m''n vloer :(
Addon: ze komen ook gebundeld met een fonteinkop enzo, dan wordt 10 vervangen door 31, dus dan moet je de 3148 hebben. ik heb ook nog een fonteinkop voor de liefhebber
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Mijn Sicce Idra (ook een magdrive, trouwens, volgens mij zijn alle 220 volt pompjes magdrives, vanwege CE keur) draait nu al een jaar continue, soms zelfs met te weinig water, en ik heb hem nog geen 1 keer open gehad voor onderhoud.
Garantie van Sicce pompjes is 2 jaar. Las ik in de "gebruiksaanwijzing" die erbij zat. (vond ik van het weekend, bij een opruimactie)
Verwijderd
wacht nu alleen nog altijd op mijn waterblock van theoverclockingstore dus heb nog niet echt kunnen testen.
1048 = 115,- = niet duur! mijne was 160...
ik heb me eheim een keer flink moeten schoonmaken, had een beetje algentrubbles ineens, had water een week niet gechecked (niet slim uiteraard) en ineens helemaal groen gvd... dus ik knikker er wat waterbeddenzooi bij wat ik nog over had van me bed, gaat dat spul dood en blijft aan alles plakken, slangen vies, waterblok vies, pomp ranzig, etc. schoonmaken is vet easy btw.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
One of the animals has left its cage today.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
I, for one, like Roman numerals
Verwijderd
besteld ,maar ik heb ook een 5w pompje van 25,- zien werken een Eden 106 en die heeft een power !!
en is ook heel klein 41mmx41mm (300l/u)
Kool !!
Had ik eerder moeten weten !
Is ook fluisterstil !
Verwijderd
Alvast bedankt!
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
Voor de rest is dit nogal een bejaard topic, deze gaat terug in de put.
Dit topic is gesloten.
![]()