ja ja sorry, in mijn enthousiasme een slasje vergeten!!Op maandag 05 maart 2001 19:56 schreef marble het volgende:
http://www.12webdesign.nl/quake/
was geen 404 maar een http 500 interne server fout.
Niet zo speciaal. Vergeleken met wat hier wel vaker voorbij komt.
Niet dat ik zelf een betere casemod heb, maar ik ben er aan bezig.:9
Niet dat ik zelf een betere casemod heb, maar ik ben er aan bezig.:9
Verwijderd
Ik kan niet helemaal goed zien of het snij of spuitwerk is maar als het snij/slijp werkt is ziet het er keurig uit
...
Met neon wordt het denk ik wel errug mooi...ben benieuwd
de gaten zijn gezaagd met een decoupeerzaag, cool dat je dat niet kon zien!!ha haOp maandag 05 maart 2001 20:09 schreef t.e.n het volgende:
Ik kan niet helemaal goed zien of het snij of spuitwerk is maar als het snij/slijp werkt is ziet het er keurig uit...
Cool gedaan!
Trouwens een tip waar je misschien iets aan hebt: ik heb dus dezelfde kast (alleen dan niet gemod) en als je een standaard voeding erin hebt zitten moet je eens deze eruit halen en dan in de onderkant ervan een zooitje gaten maken (hoe meer hoe beter): scheelt je weer een paar graden in CPU temp (CPU komt nu immers in de airflow van de voeding te zitten)!! Ik ging met onderstaand systeem van 48C stressed naar 40C stressed!!
Goede ATX voedingen hebben dit al standaard (hoort volgens mij bij de ATX specificatie: voeding bij de CPU met openingen richting de CPU zodat de CPU gekoeld wordt door de voedingsfan) maar bij deze voeding was dat dus niet het geval
Trouwens een tip waar je misschien iets aan hebt: ik heb dus dezelfde kast (alleen dan niet gemod) en als je een standaard voeding erin hebt zitten moet je eens deze eruit halen en dan in de onderkant ervan een zooitje gaten maken (hoe meer hoe beter): scheelt je weer een paar graden in CPU temp (CPU komt nu immers in de airflow van de voeding te zitten)!! Ik ging met onderstaand systeem van 48C stressed naar 40C stressed!!
Goede ATX voedingen hebben dit al standaard (hoort volgens mij bij de ATX specificatie: voeding bij de CPU met openingen richting de CPU zodat de CPU gekoeld wordt door de voedingsfan) maar bij deze voeding was dat dus niet het geval
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Hey ik heb deze kast ook was wel een geinig ding voor 140 piek.
Ik heb de voeding dus helemaal bovenin gehangen en in dat gat zit nu een 120x120 mm fan dat scheelt echt veel
Owja die van mij is ook helemaal gemod ik moet alleen nog foto''s maken.
Ik heb de voeding dus helemaal bovenin gehangen en in dat gat zit nu een 120x120 mm fan dat scheelt echt veel
Owja die van mij is ook helemaal gemod ik moet alleen nog foto''s maken.
Alle proemn in n drek
Nou ik vind het heel netjes uitgevoerd...:9
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
in mijn enermax zit aan de onderkant een fan!!Op maandag 05 maart 2001 20:18 schreef MrTinux het volgende:
Cool gedaan!
Verwijderd
Een Thunderbird Slot A?Amd athlon t-bird slot a 900@1000 (fsb 112), 256 mb, asus gforce 2 gts, asus k7M, 128 pci, pioneer dvd/rom, yamaha scsi 4x2x6, 4x80mm fan, 2x60mm fan, iceberg twin koeler, chipset koeler,
jah maar niet een 900 die zijn er tot 800 zo ver ik weetOp maandag 05 maart 2001 21:17 schreef Vo0 het volgende:
[..]
Een Thunderbird Slot A?
de case is niet mijn smaak maar dat moet je zelf weten maar wel mooi gespoten
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Verwijderd
Zo ziet er netjes uit, nu nog een paar kogelgaten aan de zijkanten maken en hij is helemaal af 
lampje erin, ben benieuwd !
lampje erin, ben benieuwd !
Dan heb je dus gewoon geen standaard voeding. Hmm, Enermax zei je he?Op maandag 05 maart 2001 20:38 schreef wolsinknick het volgende:
[..]
in mijn enermax zit aan de onderkant een fan!!
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
dat heb je idd verkeerdOp maandag 05 maart 2001 21:24 schreef MICHIEL123 het volgende:
[..]
jah maar niet een 900 die zijn er tot 800 zo ver ik weet(kan het wel weer eens helemaal verkeerd hebbe)
de case is niet mijn smaak maar dat moet je zelf weten maar wel mooi gespoten
er zijn tb slot a 900, alleen best wel zeldzaam.
ziet er strak uit je keesmot!!!!
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Hehe, heeft denk ik meer te maken met de kwaliteit van de fotoOp maandag 05 maart 2001 20:12 schreef wolsinknick het volgende:
[..]
de gaten zijn gezaagd met een decoupeerzaag, cool dat je dat niet kon zien!!ha ha
Vraagje: Toen je aan het zagen was, lag toen de binnenkant boven of onder
Ik had de buitenkant onder met een doek eronder, en de zaag aan de binnenkant, en inderdaad, er zit iets een buiging in het q3 logo, weet niet hoe, klop ik er nog wel uit!Op dinsdag 06 maart 2001 09:28 schreef t.e.n het volgende:
[..]
Hehe, heeft denk ik meer te maken met de kwaliteit van de fotoMaar nu meen ik toch een kleine verbuiging te zijn bij het q3 logo (het blijft overigens een puik stukkie werk hoor. Vraag me af op ik het ook zo strak krijg..
Vraagje: Toen je aan het zagen was, lag toen de binnenkant boven of onder?
Verwijderd
ftp://208.49.183.226/upload/%5B=UFS=%5DProf.%20Botje/
kijk ff hiero naar deze plaatjes :):)
kan je lekker geil worden
kijk ff hiero naar deze plaatjes :):)
kan je lekker geil worden
Pagina: 1