Hey heb nou mijn case gemod * pics komen later * maar nou wil ik mijn lelijke keyboord ook verfen maar hoe doe ik dat precies?
Men nemen een toetsenplankje en een pot verf en een kwast, je doopt de kwast in de verf en je wrijft nu langzaam met de natte kwast over je toetsenbord.
Zo dat was niet zo moeilijk hé.
Zo dat was niet zo moeilijk hé.
Alle proemn in n drek
Koop gewoon een gekleurd toetsenbord... Dan heb je dat probleem niet en blijft de kleur gewoon zitten
Ohwja keyboard schrijf je met een a.
Ohwja keyboard schrijf je met een a.
ja met verf maar spuit je dat gewoon over je keyBOARD ? of probeer je eerst de toetsen eraf te halen?
Als een beetje stoer bent en dat ben jij vast wel laat je die toetsen er gewoon inzitten, wat kan jou het nou schelen wat er op die toetsen staat.
Alle proemn in n drek
Verwijderd
Denk dat jij eerst maar is moet gaan kijken hoe een toetsenbord in elkaar zitOp donderdag 01 maart 2001 19:21 schreef Ringo11 het volgende:
ja met verf maar spuit je dat gewoon over je keyBOARD ? of probeer je eerst de toetsen eraf te halen?
dank je mijn ego is weer tevreden maar ik vind het voor mijn broertje wel handig als hij ziet wat hij typt * kan gewoon niet toegeven dat hij niet kan typen na 6 jaar pc:o*
Verwijderd
Gewoon toetsenbord uit elkaar draaien, dan kun je dat soort van frontje er af halen, schoonmaken en spuiten
Zo heb ik ook gedaan.
Ff een paar pics:

Zo heb ik ook gedaan.
Ff een paar pics:

Heb je pictures al eerder op GoT gezien maar wel mooi gedaan:9 Zelf wil ik het ook gaan doen, kun je zeggen wat voor verf /lak? je hebt gebruikt?Op donderdag 01 maart 2001 19:43 schreef SySasZ het volgende:
Gewoon toetsenbord uit elkaar draaien, dan kun je dat soort van frontje er af halen, schoonmaken en spuiten
Zo heb ik ook gedaan.
Ff een paar pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
btw, mooie switch op de achtergrond;)
Verwijderd
Jep zou wel kunnen, heb ze ook eens gepost toen ik net een webcam had. Uuhm verf, heb van die verf van de gamma gebruikt, voor op allerlei soorten oppervlakken. (je weet wel, die zooi van een 10tje). Op mijn pckast blijft het voor geen mogelijkheid zitten (metalen delen) maar op de kunststof delen zit het gewoon PERFECT en super krasvast 
Gewoon loshalen, schoonmaken met een ammoniakmengsel (water en ammoniak) en dan spuiten maar (geen grondverf ofzo, hecht perfect aan plastic). Zo heb ik m''n oude monitor ook gespoten. Nieuwe waag ik er nog niet aan, wil m''n garantie bij Iiyama nog wel houden
.
En ja, die switch ruled. (maar hij is niet van mij
)
Gewoon loshalen, schoonmaken met een ammoniakmengsel (water en ammoniak) en dan spuiten maar (geen grondverf ofzo, hecht perfect aan plastic). Zo heb ik m''n oude monitor ook gespoten. Nieuwe waag ik er nog niet aan, wil m''n garantie bij Iiyama nog wel houden
En ja, die switch ruled. (maar hij is niet van mij
primer erop, 2 uur laten drogen, verf erop en paar dagen laten uitharden...
heb ik vanavond gedaan, dus hopen dat de verf blijft zitten...
heb ik vanavond gedaan, dus hopen dat de verf blijft zitten...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
:?:?Op zaterdag 10 maart 2001 23:01 schreef Ptah het volgende:
Verf werkt goed. Nagellak is een verre tweede. Lipstick is k*t.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Verwijderd
Ja lipstick droogt niet dus als je daarna je kb gebruikt zit je meteen onder de rooie smurrie. Echt waardeloos.Op zaterdag 10 maart 2001 23:02 schreef Demoniac het volgende:
[..]
:?:?
ik gaat mijn oude 20 piek keyboard ff modden zodat hij als ik ga lannuh in mijn Gamma koffertje past. en als ik toch mot zagen waarom dan niet meteen een kleurtje erover
.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Gewoon helemaal uit elkaar slopen en spuiten maar.
ik heb precies dezelfde keyboardOp zondag 11 maart 2001 11:45 schreef EvilFox het volgende:
[afbeelding]
Audi A8 W12 6.0
Mooi kleurtje blauw SySasZ en cool man al die switches op je kast
Ik heb mijn keyboard ook gespoten, is eigenlijk het zelfde principe als je kast spuiten.
Alleen moet je eerst alle toetsen eraf trekken. Ik heb daar zelf een tooltje voor gemaakt van een paperclip (of een ander dun ijzerdraadjes), Het ziet er ongeveer als volgt uit:
[tekening lukte niet helemaal :P]
Duidelijk
Het is dus gewoon een dubbel gebogen paperclip met onderaan 2 haakjes.
Die haakjes doe je aan beide kanten onder een toetsen en je geeft er een ruk aan.
En als het goed is heb je dat 1 toets los, en nu de rest. (je kan ze zo weer terug klikken)
Kijk ook op mijn site voor tips:
http://crash.to/cyber''s_page
Alleen moet je eerst alle toetsen eraf trekken. Ik heb daar zelf een tooltje voor gemaakt van een paperclip (of een ander dun ijzerdraadjes), Het ziet er ongeveer als volgt uit:
[tekening lukte niet helemaal :P]
Duidelijk
Die haakjes doe je aan beide kanten onder een toetsen en je geeft er een ruk aan.
En als het goed is heb je dat 1 toets los, en nu de rest. (je kan ze zo weer terug klikken)
Kijk ook op mijn site voor tips:
http://crash.to/cyber''s_page
-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
toch niet precies hetzelfde gespoten hoop ik??Op zondag 11 maart 2001 12:12 schreef delyver het volgende:
[..]
ik heb precies dezelfde keyboard)))))))
Verwijderd
Bij mijn toetsenbord kan ik gewoon de 8 schroeven losdraaien (op de onderkant) en dan het "frontje" er af nemen, toetsen e.d. blijven gewoon zitten. Of zou dat niet bij elke toetsenbord kunnen? /me heeft een Logitech Cordless Desktop.
Ik heb een Microsoft Internet Keyboard en daarbij kun je met 7 schroeven het frontje er al af halen (microsoft -> gammeler dan Logitech) Ik ga hem binnenkort spuiten, heb net mijn kast gespoten en stuur zo dadelijk een mailtje oever een blauwe lamp
Verwijderd
ik ga ook nu beginneOp zondag 11 maart 2001 15:58 schreef The_Killing_Guide het volgende:
ik heb hem gespoten![]()
![]()
net gedaan
Verwijderd
je had dat windowslogo ook moeten spuitenOp zondag 11 maart 2001 11:45 schreef EvilFox het volgende:
[afbeelding]
Die van mij wordt metallic blauw net as me Logitech.:)
Nu ook zonder stropdas
ik ga de mijne nu ook spuiten, ik tiep nu op dat toetsenbord zonder die bovenste overkapping 
ga ook ff kijken of het me me muis kan
[update]
kan nog muizen zonder de bovenkant van me muis
[/update]
ga ook ff kijken of het me me muis kan
[update]
kan nog muizen zonder de bovenkant van me muis
[/update]
Kijk ik pak dan gewoon een andere muis of keyboard. Van alles liggen hier.
Ha ik heb nou ook de
Ha ik heb nou ook de
Nu ook zonder stropdas
hier ook, maar deze werken gewoon het lekkerste. ze zitten nu in de verf trouwensOp zondag 11 maart 2001 19:48 schreef Hagar het volgende:
Kijk ik pak dan gewoon een andere muis of keyboard. Van alles liggen hier.
Ha ik heb nou ook de
Die van mij ook:)Op maandag 12 maart 2001 12:12 schreef The_Killing_Guide het volgende:
zo..die van mij is af
Verwijderd
duurt echt jaren voordat die f#cking verf droog is..
maar het resultaat ziet er GOED uit!
beetje plak alleen nu
maar het resultaat ziet er GOED uit!
beetje plak alleen nu
Jeps, geduldig w8en tot de verf droog is anders krijg je echt k*t vlekken
op je toetsenbordje. Gewoon ff 24 uur laten drogen. (ik had er een kamerventilator op gezet in standje Megaturbo
.)
Ik zou er geen fan op zetten als ik jou was,zoiets heb ik ook wel eens gedaan, maar een beetje stof krijg je er nooit meer vanaf....
Verwijderd
Uuhm die switch, da''s een apparaat om netwerkkaarten aan elkaar te knopenOp zondag 11 maart 2001 14:58 schreef BurningSheep het volgende:
Mooi kleurtje blauw SySasZ en cool man al die switches op je kast
Heb ook wel switches op m''n kast, maar die staan niet op de foto. Dat geval op de laatste foto is een switch
Verwijderd
Ik zal mijn gratis keyboardje ook eens gaan verven 
En het Packard bell logo van een ander keyboardje overschilderen
En het Packard bell logo van een ander keyboardje overschilderen
Verwijderd
Mijn Mitsumi was naar de zak toen ik hem openvees , die rubber noppen onder de toetsen vielen eruit en schoven weg als ik em terug ineen vees . Kga nu m''n zelfde nieuw de toetsen eraf halen , afplakken en dan verven .
helpt het eingelijk ook als je een stofzuiger erop zet?
in verband met het stof wat op het boardje komt?
in verband met het stof wat op het boardje komt?
Audi A8 W12 6.0
hihi, best aanstekelijk. Ben nu ook men typ-plank aan het spuiten, heb alleen nog ferrari-rood, maar ja, toch een oud ding!
Wat zit daar verd**d veel stof in zon apparaat, trouwens
Wat zit daar verd**d veel stof in zon apparaat, trouwens
Ik ga m''n Logitech Internet Keyboard zometeen Metallic Blauw/Grijs spuiten 
[edit]
Zo, het zag er perfect uit, totdat er iets gebeurde wat ik geen enkele tweaker toewens...Mijn net geverfde keyboard vloog door de lucht door de wind :(:(
gelukkig ging het hier om de achterkant, maar ik schrok me een ongeluk...
[eindverslag van spuiten]
Zo, het keyboard is gespoten en moet nu drogen...de voorkant ziet er perfect uit
de achterkant welliswaar wat minder door de valpartij, maar het eindresultaat morgen mag er wel wezen als ik dan blauwe ledjes erop ga solderen 
Mijn volgende modje: de speakertjes (2.0 setje van Altec Lansing) diezelfde kleur spuiten en ook een blauw ledje in solderen (kinderwerk
)
Ik herinner me nu opeens dat mijn IntelliMouse Explorer ongeveer dezelfde kleur heeft
edit:
Zo, ik ben dus met een Hema busje aan het spuiten: wat een K*T bus is dat zeg...op een gegeven moment hield het op met spuiten...hoe ver ik de knop ook in hield...en toen ging ie pruttelen
Om geen kleurverschillen meer te zien, hoeveel lagen zijn er ongeveer voor nodig
en moet ik tussendoor bijschuren ?(vast niet).
Zo, ik ben dus met een Hema busje aan het spuiten: wat een K*T bus is dat zeg...op een gegeven moment hield het op met spuiten...hoe ver ik de knop ook in hield...en toen ging ie pruttelen
[edit]
Zo, het zag er perfect uit, totdat er iets gebeurde wat ik geen enkele tweaker toewens...Mijn net geverfde keyboard vloog door de lucht door de wind :(:(
[eindverslag van spuiten]
Zo, het keyboard is gespoten en moet nu drogen...de voorkant ziet er perfect uit
Mijn volgende modje: de speakertjes (2.0 setje van Altec Lansing) diezelfde kleur spuiten en ook een blauw ledje in solderen (kinderwerk
Ik herinner me nu opeens dat mijn IntelliMouse Explorer ongeveer dezelfde kleur heeft
Verwijderd
Op zaterdag 10 maart 2001 23:01 schreef Ptah het volgende:
Verf werkt goed. Nagellak is een verre tweede. Lipstick is k*t.
ROFLOp zaterdag 10 maart 2001 23:09 schreef Ptah het volgende:
[..]
Ja lipstick droogt niet dus als je daarna je kb gebruikt zit je meteen onder de rooie smurrie. Echt waardeloos.
Ook blauw ledje erin>:)Op donderdag 24 mei 2001 16:14 schreef zork het volgende:
Verwijderd
WAT??Op donderdag 24 mei 2001 16:14 schreef zork het volgende:
Metallic Blauw/Grijs spuiten
Hema
Dat is dezelfde kleur als mijn computer!!!
Niet echt orgineel dus he.
En ik wou dus gisteren mijn toetsenbord ook al die kleur spuiten.
Ik heb alleen al blauwe ledjes.
DusOp vrijdag 25 mei 2001 15:43 schreef jordyb het volgende:
[..]
WAT??
Dat is dezelfde kleur als mijn computer!!!
Niet echt orgineel dus he.
Ik heb alleen al blauwe ledjes.
Wahahahahaha, Trendsetter
Verwijderd
YEAH!! Ik ben triest!!Op zaterdag 26 mei 2001 09:19 schreef zork het volgende:
[..]
DusWat wil je hier nou mee zeggen? Omdat jij toevallig die kleur ook gebruikt hebt, mag ik dan niet
Jezus, wat ben jij een triest menneke
Wahahahahaha, Trendsetter
Van mij mag je hem gebruiken hoor die kleur.
Ik wou mijn toetsenbord al langer spuiten. Ik had alleen geen tijd.
En omdat ik hem nog maar net gekregen had was het ook zo lullig om meteen de verbouwen.
Maar veel succes!!
Keyboard is klaar...Het ziet er rete gelikt uit, alleen zit er een kleine beschadiging opOp zaterdag 26 mei 2001 12:22 schreef jordyb het volgende:
[..]
YEAH!! Ik ben triest!!
Van mij mag je hem gebruiken hoor die kleur.
Ik wou mijn toetsenbord al langer spuiten. Ik had alleen geen tijd.
En omdat ik hem nog maar net gekregen had was het ook zo lullig om meteen de verbouwen.
Maar veel succes!!
Gelukkig zie je dat toch niet
Binnenkort post ik pics
Pagina: 1