Toon posts:

[BC3] Soltek overklok progje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ikke heb in september een nieuwe compju gekocht (ja die 233 deed ook niet zoveel }:) meer he :)) en jammer genoeg niet zoveel geld, dus maar een Soltek 75-KV gekocht, jammer genoeg geen multiplyer switches maar he, het is beter dan geen mobo ;)

Maar nu staat er dus op de site van Soltek een nieuwe BIOS update met een proggie erbij dat je dus nog WEL verder kan overklokken, maar nou doet die download van dat proggie het dus #%$^#^#%^$% niet, heeft iemand hetzelfde moederbord die dit progie al WEL heeft kunnen downloaden? zo ja wil je deze dan doorsturen please. Als je een site weet waar hij wel op staat is ook goed.

Verwijderd

Overdrijfen is ook een vak

Verwijderd

Volgende keer een normale topic title opgeven, anders -> slotje.

Verwijderd

ik heb gewoon een soltek met multipliers..
bevalt me perfect..
maar je hebt gelijk, de soltek site is vaak kapot

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-05 08:56
ik heb gewoon een soltek met multipliers..
Jij hebt versie 2, en wij hebben versie 1. Op het overklokken na is het wel een fijn bord. Ook een ISA er op. (eerder voor de sb awe 64, nu sb live).

• Eastern
Welk progje bedoel je dan? De bios met RedStrom overclocking?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 maart 2001 12:11 schreef Eastern het volgende:
Welk progje bedoel je dan? De bios met RedStrom overclocking?
The one and only ja, de bios heb ik nu eindelijk wel te pakken, maar die Redstorm doet het maar niet :(

Maar heb jij hem dan?, kan je hem dan even mailen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu ook de flash prog, dus moet alleen nog maar die RedStorm, als iemand hem heeft please mail hem even

Verwijderd

Hehehehe daarom neem ik altijd een mobo MET multipliers...En anders heb ik altijd m''n GoldFinger nog:)

Verwijderd

Eveneens een soltek 75Kav zodner de speech erbij maar wel versie 3. Dat Red Storm Overclocking kan volghens mij alleen vanaf een bepaalde versie ik dacht inderdaad v2.

Maar verder niks mis mee..
zal wel even kijken hoe het zit..
je hoort nog van me
:7

• Eastern
Die Soltek RedStrom overclocking zit in het bios in gebakken. Na het flashen op <del> duwen, en dan moet je ergens in het voltage menu zijn.

Het stelt verder niet veel voor. Hij schakelt van 100mhz naar 101, vervolgens 102. Als hij vast loopt, dan moet je de pc rebooten en pakt hij een fsb die hem stabiel lijkt. Alleen de ene keer is dat 105, dan 107 en later weer 110. Ik heb het idee dat een fsb van 105 maximaal is om echt stabiel te kunen werken.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wanneer ik dit doe met RedStorm loopt die door naar 113 Mhz. en dan stokt het maar draait wel zonder problemen, alleen kom ik niet verder dan 1150 met mijn 1Ghz AXIA...
zucht...:'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1