[BC3] ik zoek een kleinere voeding...

Pagina: 1
Acties:

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:08

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Die zoek ik dus. De voeding moet rond de 300Watt zijn en kleiner dan de standaard voedingen. Ik ben ze nog niet tegengekomen, en vraag me ook af of die dingen bestaan. Ik wil namelijk een kast maken waar een mobo en stuff in komt en die kast wil ik zo klein mogelijk houden(en vooral zo laag mogelijk).
Bestaan ze? zo ja, waar te krijgen?

Verwijderd

bel azona
vraag wat ze hebben.
dat is de leverancier waar ik werk.
ik zou het eens proberen
you neven know

Verwijderd

Volgens mij zitten er in die nieuwe hp pc''s kleinere voedings dan standaard. Ik zou eens gaan kijken bij die standaard pc''s volgens mij hebben die wel wat.

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
Zoiets zoek ik dus ook. Iemand meer info? Hoe kom ik aan het nummer van die leverancier?

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

Verwijderd

Zou wel mooi zijn. Tijd terug was er ook een topic hierover. Heb al ff gezocht maar nog niet gevonden. Dat was iemand die wilde ook een kleine voeding erbij plaatsen omdat ie geen ruimte had voor 2 van die krengen *D

Verwijderd

Kleinere voeding is meestal geen probleem.
Kijk maar eens bij Aopen op de site bij barebone systems. Maar ik denk niet dat je die in 300W kunt krijgen. Mischien maximaal 235W. Ik ben zelf hiervoor ook opzoek geweest maar nix gevonden. Laat het even weten als je iets gevonden hebt.

Aniewee suc6 met zoeken. ;)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:24
Kun je niet gewoon een normale voeding extern plaatsen? Moet best mooi weg te werken zijn lijkt me.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:04
dat kan prima, heb ik ook bij mijnmidi kastje :)

is wel handig, nu heb ik een veel betere airflow.
(of ruimte voor een 2e voeding)
Pagina: 1