Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
idd zeer cool, wanneer zou hij ze in serie gaan produceren???

Verwijderd
Verwijderd
hij heeft 2 cases, ook een HQ45 met zo''n dubbele plexi is waar water doorheen broebelt, echt wel leuk
echt geen foutje te zien echt vettt beter!!
Audi A8 W12 6.0
zo gaat mijn hq08 er hopelijk ook uit zien als ik ut niet vernaggel (op dat raam bovenin en die witte verlichting vooronder na)
afgelopen weekend liquid neon + window + ledjes besteld
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
* delyver vind die neon bovenin zo mooi
Audi A8 W12 6.0
das ook mijn probleem dus komen er rechts poten onder mijn bureauOp dinsdag 27 februari 2001 21:50 schreef koekum het volgende:
Als je zo''n case hebt moet je ook je bureau modden, een venster in je bureaublad zodat je ''m altijd kan zien staan
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
nee eigen case en tuinOp dinsdag 27 februari 2001 22:10 schreef BoZ het volgende:
Eigen huis en case: zaterdagmiddag 17.00 uur rtl4
ik die server cases van antec kan je immers wonen
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
of IKEA dat gaat dan voor een dagje I-CASE hetenOp dinsdag 27 februari 2001 21:59 schreef BoZ het volgende:
Jaaaa, laten we een bureaumod dag gaan organiseren!!! Sanders meubelstad wil vast wel een verdiepinkje beschikbaar stellen!
maar die mods zijn vet, DISCO!!!
Wijs bakkie....
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Sorry, er zitten minstens VIER buisjes in.Op dinsdag 27 februari 2001 16:11 schreef ReseTTim het volgende:
sekers VET, ik had hem alleen al gezien op VH. volgensmij zitten er 2 TL buisjes in
Waarvan minstens twee voor BLAUW licht en twee voor GROEN licht. De knoppenbalk verraadt dat je tussen de neonbuizen en dus kleuren kan switchen.
Dat is idd heel knap bedacht.
Maar voor de rest mag hij zijn kast laten zien
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Verwijderd
Verwijderd
mijn kast (nog niet bewerkt) staat gewoon op mijn bureau!Op dinsdag 27 februari 2001 21:50 schreef koekum het volgende:
Als je zo''n case hebt moet je ook je bureau modden, een venster in je bureaublad zodat je ''m altijd kan zien staan
beetje lomp maar het kan wel.. zonder case modding ziet die er ook al vet uit, binnenkort nog vetter..
Verwijderd
Die heeft een vriend van mij ook in het wit en het is echt een klotekast met tering scherpe randen.Op woensdag 28 februari 2001 11:07 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
mijn kast (nog niet bewerkt) staat gewoon op mijn bureau!
beetje lomp maar het kan wel.. zonder case modding ziet die er ook al vet uit, binnenkort nog vetter..
[afbeelding]
Verwijderd
:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
Jamaar.. daar kan m''n Optische muis niet tegen:'(Op dinsdag 27 februari 2001 21:50 schreef koekum het volgende:
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
die kast heb ik ook nog ja alleen de ledjes vervangen voor blauwe en klaar was ETM. Is eigenlijk ook het enigste de rest van de kast moet je gewoon met rust latenOp woensdag 28 februari 2001 11:07 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
mijn kast (nog niet bewerkt) staat gewoon op mijn bureau!
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
mij lukt het niet om in 1x goed te spuiten moest ik alles er weer afhalen! sniksnotter jank
blup
Advanced sheep-counting strategies
typo en nu ga ik naar school
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
neons? waar zie je die zitten? :-) het zijn cold cathode lampjes van zon 30 piek per stuk, 1 blauwe en 1 groenen bovenaan en onderaan idem, lampjes zijn dun geven veel licht en makkelijk te verstoppen , alleen ze breken wel snel, het mooie lich dat eruit komt is het werk van een spiegelbekleding aan de binnenzijde van de kast, (die dingetjes dat je op discobollen vind) veel werk aan dit ding en de prijs was (vertrokken van de aopen kast dus alleen de toevoegingen) ff rekenen, als een gulden 20fr is dan heeft deze kast me 600 piek gekost. oh ja onderaan dat zijn 2 kofferlampjes van 5 gulden per stuk uit de doe het zelf zaak.
bedankt voor de leuke reacties :-))
Verwijderd
email ff Alsjeblieft
Damn ik krijg gewoon zin om te modden!
www.dil.nlOp zaterdag 07 april 2001 21:26 schreef Joboskrillo het volgende:
hezz waar kan je die lampen kopen want hiero in Tilburg kan ik ze nergens krijgen
email ff Alsjeblieft
www.stuutenbruin.nl
(zoiets
edit:
hmm die stuut en bruin is niet goed, die weet ik niet meer
Audi A8 W12 6.0
Hij moet echt zo''n dual led groen/blauw als power -led nemen, want dit ziet totaal niet uit (vooral niet int donker)
Ach ja, verder gaat ie wel
Zelfs zijn drive-bays heeft ie niet ge-led-mod....... triest
echt kewle bakkies!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
maar als je hem in echt ziet valt
de afwerking tegen
rest prachtig echt waar om jaloers
op te zijn
btw zijn geen tl of neons dat hij gebruikt
goedkope cold cathodes!!
ik persoonlijk vind die ook het mooist!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En ja verder is ie HEEL erg cool!!!
met papier mache kun je alles maken!!
Piet Kennis hebt ze...Op zaterdag 07 april 2001 21:26 schreef Joboskrillo het volgende:
hezz waar kan je die lampen kopen want hiero in Tilburg kan ik ze nergens krijgen
email ff Alsjeblieft
Verwijderd
Heejj...Op dinsdag 27 februari 2001 23:33 schreef bramvrzt het volgende:
<zeik on>D''r zit geen diskdrive in</zeik>
DOE ES NIET !