Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Wat ik wil gaan doen valt denk ik het beste in de categorie modden. Daarom;
Ik ben op zoek naar de AI/EPS format van het GoT Logo. Ik wil dan ff in Illustrator een kewle sticker ontwerpen die dan precies op de case van je toilet past. En die zijn dan ook bij mij te bestellen
Dus mocht iemand dit hebben (Femme:?) Dan lijkt me dat wel kewl om zo`n toilet te hebben. Onder het mom van; Watergekoelt toilet ofzo
Wie helpt liter uit de brand
PS: wordt wel een mega grote sticker die de hele voorkant van die case moet bedekken
Iedereen brengt z''n eigen gemodde toilet potte mee en enkele meters rioolpijp (cat 5!).
Veel fans verplicht, windows in de zijkant van je pot verboden!
De naam van de TAN Party?
Gathering of Toilets ofcourse!
Potverdomme, wat een schijttopic eigenlijk, ik ga maar ff naar m''n ongemodde toilet potte naar m''n eigen gezeik luisteren.
Hier is een grote bitmap van het logo: http://www.tweakers.net/zooi.dsp?Action=Images&ID=2990
ligt het aan mij of is dat een heel klein logoOp vrijdag 16 februari 2001 02:08 schreef Femme het volgende:
Ik dacht bijna ff dat de modjes hier onvriendelijk werden bejegend
Hier is een grote bitmap van het logo: http://www.tweakers.net/zooi.dsp?Action=Images&ID=2990
http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/966940860.jpg
Verwijderd
Dank je! Ik gebruik em nu als achtergrondOp vrijdag 16 februari 2001 07:45 schreef Witlof het volgende:
Dat plaatjes wordt afgebeeld op 1x1 pixel. Volg deze link naar het plaatje op orginele grote:
Verwijderd
Yes kewl, that`ll do!!!!Op vrijdag 16 februari 2001 07:53 schreef [Mike] het volgende:
[..]
Dank je! Ik gebruik em nu als achtergrondOf zijn er nog leukere achtergronden van T.net?
Die toilet pot LAN party is wel te lollig voor woorden btw
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Hey das ook idd wel kewlOp vrijdag 16 februari 2001 11:20 schreef Binne het volgende:
hmm wat een idee.. Wanneer komt de GOT Auto?
Verwijderd
Gewoon een GOT logo aan de muur hangen op de wc
LOL, erg goedOp vrijdag 16 februari 2001 11:47 schreef iFc-Freaky het volgende:
Ik vind het niet echt goed idee... Zoals ik het dan zie: Dan schijt je op GOT! Niet dan?
Gewoon een GOT logo aan de muur hangen op de wcMaar niet op een GOT pot lopen schijten!
Verwijderd
Ja hehehe, dat snap ik, maar niet op de schijtkap, maar tegen waterreservoirOp vrijdag 16 februari 2001 11:47 schreef iFc-Freaky het volgende:
Ik vind het niet echt goed idee... Zoals ik het dan zie: Dan schijt je op GOT! Niet dan?
Gewoon een GOT logo aan de muur hangen op de wcMaar niet op een GOT pot lopen schijten!
Daar waar bij mij nu een INTEL P III inside badge geplakt zit
Okay ander idee: De I-roilet
Verwijderd
Ehhh.... ik zie niets, alleen witOp vrijdag 16 februari 2001 07:45 schreef Witlof het volgende:
Dat plaatjes wordt afgebeeld op 1x1 pixel. Volg deze link naar het plaatje op orginele grote:
dit wordt in de volksmond ook wel buikloop genoemd
Verwijderd
Een raampje in je spoelbak met neon lampje is ook kewlOp vrijdag 16 februari 2001 11:17 schreef Demoniac het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag de spoelbak ga OCen:P
mooie muren heb ik nu
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Dat meen je nietOp vrijdag 16 februari 2001 15:25 schreef delyver het volgende:
ik heb net mijn behang opgehaald, met zon logo,
mooie muren heb ik nu![]()
Mag je gaan zitten campen op je pot?Op vrijdag 16 februari 2001 14:18 schreef monkel het volgende:
bij een toilet area network worden de potten op een onderlinge afstand van 15 meter geplaatst, het is de bedoeling dat elke speler in elke pot een grote daad doet.
dit wordt in de volksmond ook wel buikloop genoemd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
I''ve seen better, laten we het daarop houden, aan de andere kant, het is errrug herkenbaar, en niet vergelijkbaar....Op donderdag 22 februari 2001 16:25 schreef te(X)en het volgende:
[off-topic]Ik vind het nog steeds een erg trist logo hoor, met die 2 stomme babytanden en dat sikje (?) onder zn kin :r[/off-topic]
Totaal mee eens, wordt het niet eens tijd voor een re-design? Natuurlijk wel zo, dat het nog herkenbaar blijft als GoT logo.Op donderdag 22 februari 2001 16:25 schreef te(X)en het volgende:
[off-topic]Ik vind het nog steeds een erg triest logo hoor, met die 2 stomme babytanden en dat sikje (?) onder zn kin :r[/off-topic]
Mja ik vind het ook niet top.Op donderdag 22 februari 2001 16:25 schreef te(X)en het volgende:
[off-topic]Ik vind het nog steeds een erg trist logo hoor, met die 2 stomme babytanden en dat sikje (?) onder zn kin :r[/off-topic]
Femme, ga''s aan het werk!
Verwijderd
tjees doe ff lollig!!!!!!Op maandag 09 april 2001 14:54 schreef BoZ het volgende:
De Gamma schijnt goed overclockbare potten te hebben, let wel even op de code op de onderkant: airia en dan de letter y. Die kunnen wel tot 20 liter per spoelbeurt. Wel eerst even inbranden he, dus allemaal aan de bruine bonen en erwtensoep!
hoe duur?
Audi A8 W12 6.0