Toon posts:

[BC3] Welke case coolers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om mijn systeempje wat cooler te maken wil ik een cooler in m''n kast zetten om lucht naar buiten te blazen samen met een hd-cooler.

Ik heb een abit dus zoek ik een cooler met drie draadjes en een stekker zodat ik ''t op m''n mobo kan prikken. Verder heb ik gelezen dat je ball beared case coolers moet nemen i.p.v. sleeve maar welke dan en waar kun je die halen?

Please help me,
Newbe tweaker
:?

Verwijderd

Uchum je hoeft niet persee die fan op je mobo te doen.

Ga gewoon een normaale pc zaak binnen en koop een 80mm fan. (dus niet bij dixons aldi ect :) )

Die dingen zijn tegenwordig toch allemaal bal baarend.

S6

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 februari 2001 18:06 schreef Ax3Hakk3er het volgende:
Uchum je hoeft niet persee die fan op je mobo te doen.

Ga gewoon een normaale pc zaak binnen en koop een 80mm fan. (dus niet bij dixons aldi ect :) )

S6
Oke, maar als ik ''t niet op m''n mobo prik soldeer/knutsel je de cooler dan tussen twee andere draadjes (ja, weinig electronica-kaas gegeten)?

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
op een fanbus aansluiten of gewoon op voeding ;)

Verwijderd

Of gewoon een 4 pins cooler kopen en aansluiten op je voeding?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 15 februari 2001 18:30 schreef Alchemy het volgende:
Of gewoon een 4 pins cooler kopen en aansluiten op je voeding?
Of niet :? :? :)

Verwijderd

Op een abit 7kta zit alles er op inplugen en draaid

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op donderdag 15 februari 2001 18:06 schreef Ax3Hakk3er het volgende:

Niet echt hoor, Panaflow is sleeve en sommige Papst ook. Een goede sleeve is stiller en zeker net zo degelijk als een ball bearing. het is alleen veel eenvoudiger om een slechte sleeve te maken dan een slechte ball. Vandaar dat de goedkoopste altijd een sleeve hadden.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 20:40
Ortep of anderen waar kan je voor een redelijke prijs, sleeve papst koelers halen?

Verwijderd

Je kunt gewoon 80mm fans op 12V kopen bij de lokale electronica boer en deze aansluiten op je voeding. Zo heb ik het ook gedaan.

Rob

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Of je koopt een coolermaster 80x80x25 mm koelertje (model AF8-25IM-74). Zit zo''n kabeltje bij die je kan aansluiten op een voedingskabel waar je harde schijf ook aan hangt. Dan heb je een extra aansluiting, eentje voor je hd en eentje voor de koeler.
Moet lukken toch :).

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Ik heb zelf 3 x een Delta 80 MP erin, doen hun werk fantastisch .... alleen stil een DivX kijken is er hier niet meer bij en met blote voeten kan ik hier ook niet meer zitten :+
imho stukken beter als een low budget 80mm fan (had er eerst 1 in uit een AT voeding)
Zit gewoon zo''n normale aansluiting op, www.oc-shop.nl levert ze.

Flickr | Lego collectie

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
niet alle electroboeren hebben ball bearing. Omdat ze dat voor versterkers op te voeren toch niet nodig hebben :D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1