Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Ziet er wel errug mooi uit ..
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Verwijderd
Ziet er wreed uit, errug fris !
ik zoek een groene ...
mooi blauw btw
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik heb nog geen window in mijn kast maar ik denk dat ie er wel snel in gaat komen met een rooie lamp er achter. En nee het wordt geen hoerekast:)
Eerst maar een baybus solderen en er in plakken
Cold Cathode Fluoriscent Lamp
dezelfde lampjes als uit de (betere) scanners.
Zijn meestal wel een stukkie feller en kleur rijker dan neon
en waar kan je dat kopen?Op woensdag 14 februari 2001 14:54 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Dit is alleen geen neon maar een CCFL
Audi A8 W12 6.0
Op woensdag 14 februari 2001 14:54 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Dit is alleen geen neon maar een CCFL
ja weet het zijn idd geen echte neon, maar meer tl bakjes, annyway, toch rete cool!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
als je nog een hoogspanningsrastertje ervoor hangt dan heb je je pc in een vliegenkiller veranderd!
mooie dunne buis trouwens!
- Mo -
Niet dat het me veel uitmaakt, want het ziet er echt rete
yep, maar mijn case temp stijgt niet meer dan 0,4graden met 4 uur de lamp aan.. dus de warmte ontwikkelingvalt reuze mee!, kicks ass , thats it.Op woensdag 14 februari 2001 16:34 schreef Brian Dickens het volgende:
Heb ik dan ook een "nep-neon"? Mijn groene lamp ziet er namelijk precies hetzelfde uit (maar dan in het groen natuurlijk!), ook het voedingscircuitje is precies hetzelfde...
Niet dat het me veel uitmaakt, want het ziet er echt reteuit!
Verwijderd
Verwijderd
Die van mij staat gewoon op de grond onder m''n buro, heb jij hem altijd zo staan ??
Geen last van dat gezoem van de fan?
Buisje 17.50 inverter (12V) 17.50
hij staat altijd op mijn buru, tis de test pc, dus die moet wel makkelijk te benaderen wezen, en nee ik word niet gek van de fanz, zijn allemaal temp. gestuurd.. zeld die boven in de kast boven de procc!Op woensdag 14 februari 2001 18:57 schreef mansie het volgende:
Poewie heel mooi, en die wieltjes er onder ook
Geen last van dat gezoem van de fan?
ik kan hem op de site van DIL niet vinden
op je voeding ofzo
Verwijderd
Verwijderd
Mijn wijzingen werden niet doorgevoerd, het moet www.stuutenbruin.com zijn.
zoals je al op het plaatje kon zien, werkt het invertortje (vsa) gewoon op 12 volt, dus ff een behuizing gekocht, en daar het printje in gedaan en met een molex y-adapter heb ik hem aangesloten, kijk er nog maar eens naar.. dan zie je het wel...Op woensdag 14 februari 2001 22:08 schreef SmauG het volgende:
Hoe sluit je zo''n neonbuis aan
op je voeding ofzo
Werkt fantastisch..
Ik heb een groene achter de ribbels van mijn Zwarte Antec kast.
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
ik hou van zekerheid, heb er geen belang bij dat er iets tegen aan komt, off het ding valtOp donderdag 15 februari 2001 13:06 schreef Macros het volgende:
Behuizing? Ik heb hem gewoon aan de binnenkant van mijn frontje geplakt. Niemand die het ziet.
Ik heb een groene achter de ribbels van mijn Zwarte Antec kast.
Verwijderd
mail naar Ben Schepers sales@stuutenbruin.com
en doe hem dan de groeten van Frenkie...;)
Verwijderd
Hmm dat ben ik nu ook kwijt, en dn moet ik wel tering lang wachten.. dus 35, piek voor die loamp en invertortje en verzendkosten??.. is dat vooruitbetaling og zo of wat is dat ?Op vrijdag 16 februari 2001 10:17 schreef Bartke het volgende:
Idd, vet goeie service bij Stuut en Bruin!
35 piek valt nog mee incl verzedndkosten...
Wel zeer interessant
Mooi zo!
Uitstekende service, petje af hoor
Pics komen nog wel, ik kan wel zeggen dat ie erg goed gelukt is
En hoe moet je zon ding dan noemen¿Op woensdag 14 februari 2001 22:17 schreef -polle- het volgende:
Je kan precies zo''n balkje bestellen bij Stuut en Bruin ( www.stutenbruin.com ) Het staat niet in het assortiment, maar je moet gewoon eventjes een mailtje sturen, kosten zijn 25 gulden, all in, excl. 10 piek verzendkosten.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik wil wel 2 lampies in me kast en dan via een schakelaar schakelen tussen 1 van beiden.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
rood, blauw groen geel , wit en nu ook BLACKLITE!!
Dan heb ik DE oplossing voor je!! ga naar de dichstbijzijnde elctroboer/ikea/andere poep winkel en haal een stekkerdoos!!Op woensdag 11 april 2001 22:43 schreef Tekla het volgende:
hmm, leuk zo''n lichie, maar is het niet mogelijk om hem gewoon aan de voeding aan te sluiten? ik ben nu al dagelijks stekkers aan het omwisselen omdat ik nie genoeg stopcontacten heb.
of bedoel je dit niet ??..
ik heb precies 1 uur gewacht op m''n ccfl
dat is zo''n 1439 uur minder
wel cool
zeker een InWin kast
ik heb ook mijn InWin kast gemod
ik vind inwin btw wel beter dan AOpen kasten, (betere airflow, en ze zien er proffesioneler uit)
Aopen is ook lelijk. ennuh InWin rulez opzich wel alleen zijn er nog veel betere kasten offcourse...Op donderdag 12 april 2001 00:41 schreef Randy het volgende:
hehe 2 maanden gewacht
ik heb precies 1 uur gewacht op m''n ccfl
dat is zo''n 1439 uur minder
wel cool
zeker een InWin kast
ik heb ook mijn InWin kast gemod
ik vind inwin btw wel beter dan AOpen kasten, (betere airflow, en ze zien er proffesioneler uit)
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
tenx, dat levert verder geen problemen op ofzo?Op woensdag 11 april 2001 23:09 schreef psygho het volgende:
op mijn 2e plaatje zie je dat ik hem op een molex heb geprikt, dus zo op de pc voeding,
of bedoel je dit niet ??..
tis een 300 watt aopen voeding btw, moet het wel kunnen hebben, niet?
Die lichtbuisjes van jullie zijn ook verkrijgbaar bij de betere electronica boer (vb: Matrix Leeuwarden)
over die inpuls, bedoel je dan gewoon piek spanning ofso? of een ander fenomeen?
En bevestig ze goed, want ze zijn nogal breekbaar, maar zijn wel vele beter in lichtopbrengst en volume als een normale neonlamp. Ze hebben ze nu ook in Blacklight, ga maar even checken op http://www.velleman.be , dit is namelijk de fabrikant van die dingen.
Speed is nothing without control, but who cares
Verwijderd
Van de voeding naar de trafo of van de trafo naar het buisje?
en voor hoeveel ??
website ??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
DUH daar gaat het toch niet om!Op woensdag 14 februari 2001 14:06 schreef Smarron het volgende:
En wat je er precies mee doen, wat is het nut ervan ??
Ziet er wel errug mooi uit ..
Zeer cool, ook al die toetsenbord mod op virtualhideout gezien?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
site?Op woensdag 14 februari 2001 19:13 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
OH enne 2 maanden gewacht?? DIL in Rotterdam heeft die dingen gestapeld liggen tot aan het plafond. In rood, groen geel blauw en wit
zit wat in ja, dat ding wordt al gloeiheet als ie 1 minuut gebrand heeftOp vrijdag 13 april 2001 22:34 schreef marteltor het volgende:
die wordt denk ik te heet! (die gloeilamp he!)
betere kleur
Audi A8 W12 6.0
Kunnen er meerdere CCFL`s op 1 kleine convertertje>:)
en ik las iets over een impulse wat je PC voeding misschien niet leuk vindt (enermax 330w)....las iets over een condensator? welke en waar plaatsen?
Precies dezelfde vrag hier, ik denk eroverom een ssort DUAL-color kast te gaan maken, dus blauw OF groen aan.Op zaterdag 14 april 2001 13:22 schreef Rozz het volgende:
ff domme vraag stellen:P
Kunnen er meerdere CCFL`s op 1 kleine convertertje>:)
en ik las iets over een impulse wat je PC voeding misschien niet leuk vindt (enermax 330w)....las iets over een condensator? welke en waar plaatsen?
Hoe moet ik dit ansluiten op een 3 polige schakelaar btw¿
\o/
Verwijderd
Greetz
hier bij ons ook ik kan ze zo ophalen hebben ze wel op voorraadOp woensdag 14 februari 2001 19:13 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
OH enne 2 maanden gewacht?? DIL in Rotterdam heeft die dingen gestapeld liggen tot aan het plafond. In rood, groen geel blauw en wit
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
lastig he lezen of opsearch rammen???Op zaterdag 14 april 2001 18:46 schreef crk_predator het volgende:
he psycho waar heb jij je raampje je licht en je rubber vandaan wat raad je me aan ik wil ook zo''n raampje:)
Verwijderd
kleuren zijn voor de neon lampen,welke vormen van de windowkits,ronde IDE kabels,
als ik deze week weet wat verkoopbaar is
heb ik wel zin om het te proberen,maar dan moeten er wel genoeg reacties komen.
De prijzen hangt een beetje af van de shippingkosten.
stuur je mail naar info@nodoubtcomputers.nl

zie ook: [topic=162580]
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
tjonge dit topic is al een oudje, he he , prachtig, en nog steeds groeiende
Op zich kunnen er 2 van die ccfl buisjes op 1 invertor. je moet de buizen dan wel in serie zetten, en niet paralel!!
Wat betreft je inpuls (piekspanning) sommige voedingen kunnen daar niet tegen en nemen die ook mee op de rest van je systeem.. auw! reset, hangers.. noem maar op. Je kunt dan een condensater oven de scahkelaar polen zetten die deze dan zoveel mogelijk opvangt. In combinatie met een ferietkerntje om de voedingsdtaad heen van de invertor ben je ook nog het eventuele storings signaal kwijt van de piekspanning. dit voor slecht of niet geaarde pcs (aard je pc altijd!!!)
vandaag binnen.. helaas kwam de buis in 2 stukken aan.. tja de PTT he..
meteen gebeld. ze sturen er weer 1 op.. heb ik hem als het goed is maandag binnen
(als de PTT deze keer voorzichtiger is
Have a wheelie good weekend!
Er staat breekbaar op in rode letterz.
Maargoed ik heb een mooi bakkie voor de invertor: Zo''n bakje v.d. doe het zelf waar schroeven inzitten.
Zo simpel als wat.
maar mijn buisje was wel stuk
naja. ze sturen gratis een nieuwe toe.
Have a wheelie good weekend!
aansluiten met wisselschakelaar..
Verwijderd
Ze zouden een nieuwe opsturen...
Echt goeie service
Bedankt dat je het ff zegt.Op zondag 22 april 2001 13:18 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Er kunnen GEEEEEEEN 2 CCFL buisjes op 1 inverter..... (jah heel even misschien)
Maarjah wat kost zo''n invertertje nou!?
geen kont
nee hoor heb het hier ook, de lampen in serie, en werkt perfect, net zo fel als eentje,(dus nu alletwee op 1 invertor is beiden net zo vel als 1 op een invetor) heb het ok van de winkel die ze me verkocht, dacht ook eerstOp zondag 22 april 2001 13:18 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Er kunnen GEEEEEEEN 2 CCFL buisjes op 1 inverter..... (jah heel even misschien)
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Echt waar, tapen is een prima oplossing

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Dus wie kan mij adviseren of helpen met mijn casemod.
Ik weet er nog niet zoveel van
Kijk maar op http://home2.pi.be/yvesg/
Greetz
X.