Toon posts:

[BC3] Koelpasta in de regio Amsterdam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een winkel in Amsterdam, die dit verkoopt ?? En ja welke is het best en hoe duur kost dit ?

Het standaard laagje op m''n cooler is nogal versleten, dus ik haal nu al gauw de 50 graden :(

• Leon O.
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Leon O.

Standaard koelpasta koop je gewoon bij de electronicaboer op de hoek. In Amsterdam bij Rotor of Display(Muco) bijvoorbeeld. Krijg je zo''n fijn tubetje wit mee voor een paar piek.

Verwijderd

Op dinsdag 06 februari 2001 01:57 schreef LeonO het volgende:
Standaard koelpasta koop je gewoon bij de electronicaboer op de hoek. In Amsterdam bij Rotor of Display(Muco) bijvoorbeeld. Krijg je zo''n fijn tubetje wit mee voor een paar piek.
Bah ik wilde dit zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
En koelt dat een beetje goed ?? of moet ik dan nog betere hebben..
Op dinsdag 06 februari 2001 01:57 schreef LeonO het volgende:

Verwijderd

Koelt prima, ik heb hier een processor met uit duitsland afkomstige el cheapo pasta. Een Thunderbird 1000@1100 met een chrome orb draait hier stressed op 45 graden.

Verwijderd

bij Hecke kun je dat kopen, das op de Ceintuurbaan, nummer 3 ofzo, in het begin in ieder geval
kost 5 piek, werkt wel aardig, scheelde bij mij 8C. Maar als je echt goed spul wilt hebben, moet je Artic kopen, kost 50 piek

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu voor 31.50 een spuit gehaald van het merk Braun (groene substantie 5 ML)bij Radio Rotor.. Is dat een beetje goed spul ?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op dinsdag 06 februari 2001 18:51 schreef P.C.Simonis het volgende:
Ik heb nu voor 31.50 een spuit gehaald van het merk Braun (groene substantie 5 ML)bij Radio Rotor.. Is dat een beetje goed spul ?
Als het zo duur is zal het wel geen oorsmeer of weet ik wat zijn.
Er zal wel iets inzitten wat de warmte goed geleid :)

Gewoon proberen of het werkt.

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ja ok, dat had ik ook wel gedacht ;) alleen heeft iedereen het over wit spul, vond het wel raar dat ik ineens groene heb :P
Op dinsdag 06 februari 2001 18:58 schreef Bierkameel het volgende:

[..]

Als het zo duur is zal het wel geen oorsmeer of weet ik wat zijn.
Er zal wel iets inzitten wat de warmte goed geleid :)

Gewoon proberen of het werkt.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sorry voor de late respons, maar ben ook op zoek naar koelings pasta in Amsterdam...
Dat spul op me spire cooler werkt voor geen ene f**k....
Ik heb nu voor 31.50 een spuit gehaald van het merk Braun (groene substantie 5 ML)bij Radio Rotor..
Was dat spul een beetje goed, of kan ik beter wat online bestellen?!?

Of heeft iemand misschien nog een tubbetje Artic silver ergens in A''dam liggen die ik kan overnemen?!? >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
haha melle :)

vraag op school es dan neem ik wel wat mee :)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:47

JJJ

Dit ''spul'' zou net zo goed drugs kunnen zijn als ik het zo lees :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 08 mei 2001 18:24 schreef 3CLipZ het volgende:
haha melle :)

vraag op school es dan neem ik wel wat mee :)
Hey Eelke. Dan vraag ik et nu vast, kan je et alvast in je tas stoppen voor volgende week maandag... >:)

Maar dat spul van jouw werkt wel éh? :Y)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33
* Daan heeft ook nog wel een tubetje over.
Nieuw hè :)
Pagina: 1