[BC3] P3 450 temperatuur

Pagina: 1
Acties:

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:10

Arjan A

Cenosillicafoob

Topicstarter
Mijn P3 450 draait momenteel *errug* stabiel op 585 MHz :)
Onder Win2k geeft dat Asusproggie aan dat ik stressed op 60 graden zit, en anders rond de 43. Onder win ME staat-ie ineens rond de 78 graden unstressed. SiSoft Sandra geeft dan een waarschuwing dat dit te hoog is. Maar in de temperatuurtabellen die ik op het net kon vinden staan dat de de P!!! Katmai''s (de mijne dus ook) een temp mochten hebben tussen 80 en 85 graden C.
Twee vraagjes:
* Waarom is er dit grote temperatuurverschil tussen Win2K en Win ME (met rain onder ME gaat-ie al naar 60 graden, maar da''s nog altijd hoger dan de 43 in 2k)?
* Als de CPU een temperatuur heeft onder de toegestane maximale waarde, waarom begint Sandra dan te gillen :? ?

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

ik heb ook een pIII 450 @600 en mijn temp zit steeds tegen de 65 ook net echt goed denk ik ofwel?
maar er komen een stel nieuwe fans aan dus..

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:38
Het verschil tussen 2K en ME zit em in elk geval in het gebruik van de CPU-ilde calls waardoor je CPU bij niet volle belasting afkoelt.
Maar waarom ie zó warm wordt weet ik ook niet zeker. Als je het hebt over ''stressed'' bedoel je dan dat je een koe draait? }:O

Over SiSoft kan ik je weinig vertellen, sorry.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
mijn p3 450 @ 600 is op een hete zomerdag nog geen 35c B-) je hebt gewoon een k*t p3 >:) ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
zekerz niet goed, ik heb maar een goedkope (29 piek) cpu fan (tennmax p3 stf) maar deze koelt uitstekend! :9~

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1