Verwijderd
Ligt eraan welke fans je eraan gaat zetten. Reken maar niet dat een 120mm start op 5 volt. Tenminste de meeste niet denkik.
Verwijderd
5 V start een 12cm heus wel op hoor, die van mij werkt ook prima op 5 V, heb ze nu maar effe op 7 V gezet, zit niet veel verschil in.
Greetz
Greetz
Ik heb er nu nog geen een inzitten, omdat er geen plaats voor is, maar misschien komt dat later nog wel.
Maar is er veel geluids verschil met 7 volt inplaats van 5 volt??
Maar is er veel geluids verschil met 7 volt inplaats van 5 volt??
Heb dit weekeinde 3x80 1x120 2x60 erin gestopt met een baybus en op de voorkant 4 knoppen en 8 ledjes (kijk op virtual hideout)
maar de 120mm sunon start niet op 5 volt dus moet ik hier nog 7 volt van maken.
maar de 120mm sunon start niet op 5 volt dus moet ik hier nog 7 volt van maken.
Dat schema haal ik ook van Virtual Hideout.
Maar ik zou het ook gemengt kunnen maken.
Dus 1 van op 7 volt en 3 andere op 5 ofzo.
Maar kan ik de proc van ook veranderen?? of is dit een beetje link??
Maar ik zou het ook gemengt kunnen maken.
Dus 1 van op 7 volt en 3 andere op 5 ofzo.
Maar kan ik de proc van ook veranderen?? of is dit een beetje link??
Verwijderd
ik heb 3 120x120x38 Axe fans en die starten wel op 5v maar m''n 60x60x25 susnons starten niet op 5v
ja ga ik denk ik ook doen, 1 op 7v en de rest op 5v. ik heb dubbelle scakelaars du kan op iedere schakelaar 2 aansluitingen maken. Maar dat moet even wachten wil nu eerst een raam maken 8-)8-)8-)
en daarna een paintjob en dan maar weer eens met de soldeerbout aan de gang.
en daarna een paintjob en dan maar weer eens met de soldeerbout aan de gang.
Mijn Sunon (120*120*38) draait makkelijk op 5V.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Sommigen wel sommigen niet. Er zijn ook kleinere fans die niet starten op 5v hoor, maar meestal zijn dat soort fans van mindere kwaliteit.
Kwestie van proberen. Kan ook zijn dat je voeding het gewoon effe niet aankan en dat ze daardoor dan niet starten...
Kwestie van proberen. Kan ook zijn dat je voeding het gewoon effe niet aankan en dat ze daardoor dan niet starten...
Bnet pindle#2913
Pagina: 1