Toon posts:

[BC3] Casemod Logo Laseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zeg eeuh stomme vraag maar eeuh ''k wil ook wel een tof logootje in (uit eigenlijk) m''n kast, maar eeuh dat gedoe met dremels en zo...
Kan dat nie me een laserplotter o.i.d. ?, of is het metaal waar kasten van gemaakt worden daarvoor niet geschikt.
Bij m''n sexleven in de winkel hebben ze achter de etalage logo''s uit alu-plaat hangen die volgens mij met een laser zijn gesneden...
Weet iemand waar je dat kan doen en of het een hoop knaken gaat kosten ? >:) Segunda !

Verwijderd

"sexleven in de winkel"?? Ik wil niet weten wat voor winkel ;-)

Verwijderd

Topicstarter
Gna, gna >:)

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Wat voor logo dacht jij aan:?

ieeeepppppp :P

Verwijderd

Topicstarter
Ongeveer zoiets als op het icon hiernaast,
alleen de countouren dan van het draakje zeg maar,
kind of.. >:)

Verwijderd

http://www.geocities.com/bionic_bitch_slap/mods.html

Dat is ook met laser gedaan ;) Misschien wat inspiratie voor je :)

Verwijderd

Topicstarter
Inspiratie zat, dure equipment te weinig...
Iemand zo''n laser in z''n schuur staan te stoffen ?

Wel vet voorbeeld trouwens, erg gaaf !

Verwijderd

Ik denk dat je dat een paar mandsalarissen gaat kosten 8P

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Heb een paar klanten welke met Laser dingen laten snijden. Is in principe niet zo heel duur. vraag echter wel naar het formaat waarin ze de tekening willen hebben. Zolang ze daar niet teveel werk aan hebben is het redelijk acceptabel qua prijs.

Beetje lullen wil ook wel helpen......

Gewoon even zoeken op internet naar een paar van die bedrijven.

Probeer anders eens www.kochhoutkonstrukties.nl eens. Zij snijden niet met laser, maar met een frees, maar wellicht weten ze iemand. Techniek zit er dicht bij.

Verwijderd

kijk ff hiero

ftp://208.49.183.226/upload/%5B=UFS=%5DProf.%20Botje/

dit zijn mijn werken er is nog een kast op komst waar het UT logo uit gehaald moet worden dus...

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Een ander idee is zandstralen.

Ik kan bijvoorbeeld speciale zandstraal folie uitsnijden en dan erop zandstralen.
De witte laag wordt dan wegge''schuurd'' en hou je blank metaal over. Het is niet doorzichtig maar je hebt wel tekst gemaakt en het is te zien op blank metaal.

Om te voorkomen dat het beschaigd raakt kun je afdekken met stevig plastic folie eroverheen of verf je met transparante verf overheen.

De folie is vrij duur maar wel iets goedkoper dan hele lasergedoe aanschaffen.

Oh ja, erg goed voorstel: zandstralen op plexiglas. Door zandstralen wordt plexiglas ter plekke uitgediept en geruwd, ook leesbaar. Maar zet er es licht eronder... dat licht juist op! Mooi op te zien!

Verwijderd

Check www.meeuwsen.nl. Die snijdt elk logo die je wilt met een laser. Zelf nog geen ervaring met hun, maar zit er wel over na te denken om het ook te laten doen. Tis niet al te goedkoop geloof ik, reken maar op een paar bankies. Maarja, je moet er wel wat voor overhebben natuurlijk :).

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ik heb nu ook contact met een waterstraal-club uit belgie. Die kunnen dat ook.

(ja, water met een druk van 3500 bar heeft ook geen medelijden met je 0,7 mm dikke stalen kastje)

Als ik op mijn werk ben, zal ik het E-mail adres wel eens posten. Helpt iemand me herinneren?

Verwijderd

Heh, dat doet me denken aan een poging van mij om met water te snijden.

25 bar waterdruk en een kop van een snijbrander hadden geen medelijden met triplex. Dat was een prima vervanging voor de figuurzaag. Maar staal en glas wilde niet zo, helaas.

Veel lol gehad met dat ding in ieder geval :P
Pagina: 1