[BC3] copper cooler van coolermaster

Pagina: 1
Acties:

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 14:52

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Topicstarter
Het geval is gedeeltelijk van koper, maar de fan lijkt me een beetje klein. Wie heeft er nog een nuttige bijdrage?

• Wreckerrm

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Topicstarter
Iemand ervaring met deze cooler?
Ik denk dat het hier om de cb5-5g12 gaat.
Zie http://www.coolermaster.com

Wreckerrm

Verwijderd

Als ik zo het plaatje zie heb ik bijna dezelfde. Niet echt een superfan. (overclocking dan). Maar als je niet gaat overclocken wel redelijk.

• Wreckerrm

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Topicstarter
Is die van jou ook van koper dan?

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-05 15:11
Ik vraag me bij die coolermaster-dingetjes al een tijdje af of ze met een vette fan niet veel beter koelen. Ze hebben vaak mooie, fijn verdeelde pinnetjes of plaatjes (een naar mijn idee efficiente heatsink dus), maar er zit een minimaal fannetje op.

Ik ben echt benieuwd wat er gebeurd als je er een Delta-fan op zet of zo... misschien een interessante budgetoplossing?

Verwijderd

Ik heb toevallig zo''n goedkope koperen coolermaster (je moet iets als je waterkoeling nog niet klaar is), en die dingen ZUIGEN. TBird 900@1050, 1.75 Vcore: CPU temp 62 graden.

Dat kan ook niet lekker werken, met die koperen vinnetjes in de grondplaat gesoldeerd in plaats van gewoon uit 1 stuk gemaakt.

''t is wel een ideale basis voor een koperen waterblokje ;)

Verwijderd

idd een K*T cooler. Heb m ook en proc wordt 15 graden warmer dan met zo''n kleine orb-achige. Opzouten met die dingen, helaas zeiden ze bij SWW dat het wel een goeie koeler was, tot nu toe hun enige fout :)

Verwijderd

Coolermaster SUCKS:r
Pagina: 1