Bloed, zweet & koffie
Maar die koeienkast ziet er wel kewl uit ik vind hem een beetje groot voor een server ik heb daar zo''n superklein shit kastje voor
Maarja ligt er maar aan wat je er mee doet.
Alle proemn in n drek
In de koe zit een Abit KT7-RAID, Duron 600@970, FOP32, 256MB SDRAM, en een Seagate 10GB-schijfje alsmede een 30GB-SCSI-diskje met wat films en muziek. Daarbij een CD-brander, wat spelers, enz.. Zit goed vol dus.
Umm.. tja ik dacht ik mag ook wel eens showen
Bloed, zweet & koffie
Verwijderd
Maarem...wat een zoooooi zeg
Dan isset hier wel redelijk opgeruimd, pjoetertje, pjoetertje, sunnetje ...en cd''s...huh deo busje?..najh...verrotte muizen.....schroevendraaiers.....ballal
En nu de DutchPowerVilenin''s nog!
En trouwens... het is nog relatief opgeruimd hoor
Bloed, zweet & koffie
Bloed, zweet & koffie
Leuk printertje btw
Powered bij meergranenbrood.
Uncomfortable silence can be so loud...
Sorry to disappoint you, maar dat zijn mijn sokkenOp dinsdag 23 januari 2001 21:32 schreef erickov het volgende:
Is dat het slipje van je vrouw bij die linker kast van het bovenste plaatje?
Bloed, zweet & koffie
ALTEC ROELT SAMEN MET YAMAHA !!!Op dinsdag 23 januari 2001 21:18 schreef Bigs het volgende:
Die Altec Lansing boxjes van Dell zijn best relaxed
Mooi spuitwerk, hoe hebbie dat gedaan ?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Verwijderd
Alleen 1 dingetje.
Is het bovenop niet echt gelukt het verfen?? Lijkt wel of de krant verschoven is ofzo.
Of zijn daar alleibei de foto''s precies wat wazig?
Verwijderd
WIL IK OOK:9~
maar dan PAARSE vlekken......dan heb ik een echt MILKA-KOE-KAST:P:P
greetzzz
Het papier verschoof telkensOp dinsdag 23 januari 2001 23:04 schreef jordyb het volgende:
Ziet er cool uit.
Alleen 1 dingetje.
Is het bovenop niet echt gelukt het verfen?? Lijkt wel of de krant verschoven is ofzo.
Of zijn daar alleibei de foto''s precies wat wazig?
Het was lastig om het papier (uit 1 stuk, grote rol) op z''n plaats te houden nadat de vlekken eruit waren geknipt. Ik had ook niet echt verwacht dat het voor de eerste keer meteen helemaal goed zou gaan.
Bloed, zweet & koffie
Verwijderd
Maar het ziet er netjes uit hoor.Op woensdag 24 januari 2001 07:59 schreef Vilenin het volgende:
[..]
Het papier verschoof telkens
Het was lastig om het papier (uit 1 stuk, grote rol) op z''n plaats te houden nadat de vlekken eruit waren geknipt. Ik had ook niet echt verwacht dat het voor de eerste keer meteen helemaal goed zou gaan.
Maar zwart op wit, is heel lastig. Want je hebt altijd spikels op het wite gedeelte.
Dus voor de eerste keer netjes hoor!
Bloed, zweet & koffie
Ik heb zelf ook altijd de neiging om ff te gaan computeren als ik moet wachten errug lastig waarneer betreffende computer staat te drogen:)
Powered bij meergranenbrood.
Verwijderd
Nice done.
Verwijderd
Moet ik er straks ook nog aan gaan geloven8-)
Ziet er wel erg cool uit:9~
Verwijderd
Cool!
Voor wat betreft de teringzooi: tja... wat zal ik zeggen... Het valt nog wel mee op deze foto''s
Zodra ik weer een keesmot heb, zal ik ''m weer eens posten
Bloed, zweet & koffie