De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

120mm 220V fan

120mm 220V fan

(1 waterblok voor 2 cpu''s... leuk he, dual)
Have a wheelie good weekend!
Nope... blazen allebei naar binnen...Op maandag 16 april 2001 17:39 schreef Rappie het volgende:
[..]
1 naar binnen en 1 naar buiten??? Heeft ie zo goeie airflow ???
nee van een vriend van me gekregen, maar bij elke "zelfrespecterende" electroboer te kopenOp maandag 16 april 2001 16:28 schreef Euroshima het volgende:
[..]
heb je die kabel houdertjes van Conrad?
worden ook gebruikt in schakelkasten.:7
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
had je ook staan op de computer beurs in Maastricht... ik heb em nog bekeken, beetje duur...Op maandag 16 april 2001 16:44 schreef dfr0st het volgende:
[..]
300,- incl 300 watt voeding, op de comuterbeurs in eindhoven
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
dan heeft Conrad ze vast ookOp maandag 16 april 2001 19:08 schreef ETM het volgende:
[..]
nee van een vriend van me gekregen, maar bij elke "zelfrespecterende" electroboer te kopen
worden ook gebruikt in schakelkasten.:7
wat voor fan is dat?Op maandag 16 april 2001 19:42 schreef 66_Sonic_66 het volgende:
mijn case :)

Kan je lekker openklappen..
Airflow is wel bagger
btw ik heb die bekende digitale fruitmand mods
de Apple en de Pær
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
wat zijn dat voor dingen om de kabels??Op maandag 16 april 2001 11:37 schreef ETM het volgende:
jawel jawel,eindelijk links van mezelf die ook daadwerkelijk werken
zie ook: [topic=161312]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zie dat je ook in nijmegen woont.. waar heb je die dingen gehaald? hoe duur? en hoe heten ze?
Verwijderd

met een lichie erbij

en een fototje van m`n orb

voor een verslag lees verder op www3.hku.nl/~david9 ->tweaking.

Verder nix aan veranderd...
Move along people. Nothing to see here.
Verwijderd

Heb nog meer plaatjes ervan, maar die komen tzt wel op een website (ben nogal lui
Verwijderd
Ik ben m`n kast verder aan het modden, maar is nog top-secret en niemand mag het weten
(1 ding, ik heb het nog nergens anders gezien ook niet op vh.net)
eh mijn toekomstige kastOp maandag 15 januari 2001 01:52 schreef FrankGuthrie het volgende:
[afbeelding]
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
hij doet het dus check maar ff en zeg het dan maar
voor diegene die deze met een iets tragere verbinding bekijken kijk dan naar pic 2 die is het beste
Verwijderd
erg tof gedaan man!Op maandag 16 april 2001 22:24 schreef juanp het volgende:
ik weet het w8 ff
hij doet het dus check maar ff en zeg het dan maar
Verwijderd
is best wel kewl geworden marble, hoe warm wordt ie nou?Op maandag 16 april 2001 17:12 schreef marble het volgende:
dis mijn case:
[afbeelding]
de zijkant:
[afbeelding]
de
[afbeelding] ligt al klaar.
met blacklight wordt ie helemaal vet!
I'm partial to your abracadabra
Verwijderd
maakt niet uit.. een webcam is om gewoon iets te laten zien... als je super wilt koop dan gelijk een digitale camera.. maar das weer duur...Op maandag 16 april 2001 22:48 schreef juanp het volgende:
dankje Limp_bizkit ook erg jammer van die foto ik heb ook zo''n cheap_ding_webcam maar ja doe je nix aan misschien staan er morgen beter foto''s op die site maar toch bedankt
maar hoe heb jij die kast zo geverfd/gespoten??
ah, tracer, hij wordt nu 39 graden, met die 2 coolermasters erbij.Op maandag 16 april 2001 23:49 schreef tracer het volgende:
[..]
is best wel kewl geworden marble, hoe warm wordt ie nou?
met blacklight wordt ie helemaal vet!
en die blacklight IS vet