Hey Boyz !<P>Nu moeten we natuurlijk ook ff onze harde schijven testen met Sisoft Sandra 2000 !<BR>Ik heb een: <BR>MaxtorPlus 6800 27,2 Gig 7200 rpm,ATA 66 met 2MB cache<BR>Nou dat is echt een turbo HD hoor echt een topper...dacht ik totdat ik de benchmarks zag, het is echt heel triest.....<BR>
<BR>Ik denk toch maar dat ik het bedrijf waar ik hem gekocht heb even ga bellen
<BR>Want hij zou toch echt een score moeten halen van 13000.<BR>Jonges wat is jullie score??????<P>Rico-Burn<P><BR>[This message has been edited by Rico-Burn (edited 14-03-2000).]<P>[This message has been edited by Rico-Burn (edited 14-03-2000).]
[This message has been edited by Rico-Burn (edited 14-03-2000).]
<BR>Ik denk toch maar dat ik het bedrijf waar ik hem gekocht heb even ga bellen [This message has been edited by Rico-Burn (edited 14-03-2000).]
<P>En ik moet zeggen dat dit ook niet echt bevredigend is. <BR>Ik heb geen mobo die ATA66 ondersteund en ik heb ook geen Controller, misschien dat ik die nog ga aanschaffen. Voor de rest heb ik alles goed aangesloten, sterker nog, ik heb mijn HD gister nog getest in het systeem van mijn broer daar gaf hij 8000 aan maar dat is &#$@%*#@@ nog 10000 te weinig. Ik merk overigens ook dat mijn HD helemaal niet zo snel is als ie zou moeten zijn. Ik heb UDMA in de device manager wel aanstaan, maar als ik na rebooten weer kijk dan is ie weer uitgevinkt. Weet iemand hoe dit komt?<BR>Ik heb trouwens ook een UDMA66 update speciaal voor de Maxtor 6800 schijven gedownload van de MAxtor site. Ik zal die zometeen eens ff uitvoeren. In de text file stond dat als je moederbord alleen ATA33 ondersteund dat dat die update hem dan als het ware voor de gek houd (ik weet even nix anders)<BR>Voor de rest weet ik dus niet welke BIOS update ik moet hebben omdat mijn Shuttle Mobo zo fuckin'' onbekend is...Update is dus nergens te vinden...<P><BR>[This message has been edited by Rico-Burn (edited 17-03-2000).]<P>[This message has been edited by Rico-Burn (edited 17-03-2000).]
<P>Maxtor DiamondPlus 6800 13,6Gb UDMA<P>In SiSoft (met cache uit): 15626<P>Rico-Burn: Ik denk dat jouw hd in een ander systeempje een heel stukkie sneller kan...<BR>
<P>
<BR>