Kan ik via mijn computer een netwerk aanleggen naar mijn laptop....zodat ik met het netwerk 12 speed vanaf mij laptop kan branden? Of haalt het netwerk het niet? Ik heb een 10/100 mbit
Verwijderd
Ik kon eerder op een 100mb netwerkje wel met 8 speed branden.. maar of het met 12 wil weet ik niet..
Verwijderd
Dat zal je niet redden denk ik. 12x0.3 is 4mB/s en dat is heeeeel wat wil je dat via netwerk CONTINU halen. Het is niet aan te raden (theoretisch kan''t). Misschien met zo''n burnproof plextor?
Kopieer toch eerst die image naar de andere pc das veel verstandiger.
Kopieer toch eerst die image naar de andere pc das veel verstandiger.
Ja ik zit te denken aan een plextor 12 speed burnproof. Moet ik denk maar een hd erbij kopen.
Verwijderd
Gaat bij mij thuis met gemak, mijn netwerk haalt zeker 6 mb continu. 9 max.
Maar als je burnproof hebt kan je het gewoon doen...
Grtz Mikkel
Maar als je burnproof hebt kan je het gewoon doen...
Grtz Mikkel
Verwijderd
Dit moet wel lukken, bij mij met 8x werkt het ook, je bent wel afhankelijk van de snelheid van je hd''s. bench de hd van je laptop eens. als je continue snelheid van die hd hoog genoeg is moet het wel lukken als je op 100Mbit zit
als je een plextor burnproof hebt is het totaal geen probleem, als je dan buffer underruns krijgt gaat hij gewoon verder met burnen, hij doet er dan wel langer over.
als je een plextor burnproof hebt is het totaal geen probleem, als je dan buffer underruns krijgt gaat hij gewoon verder met burnen, hij doet er dan wel langer over.
Ik doe het hier ook wel eens door het netwerk met m''n lite-on 12*10*32 burnproof.
(is overigens even goed als de plex en 150 piek goedkoper)
(is overigens even goed als de plex en 150 piek goedkoper)
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Een 100 Mbit netwerk kan de datastroom makkelijk aan. De vraag is of de clients het trekken. Vooral laptops hebben vaak problemen om een constante hoge datastroom te realiseren.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Dan zet je je 12 speed brander toch gewoon op 8x??
* Dries Arnolds vindt dat je niet moeilijk moet doen als het ook makkelijk kan.
* Dries Arnolds vindt dat je niet moeilijk moet doen als het ook makkelijk kan.
moet lukken denk ik,
10 mbps is 1,2megabyte per seconde (met protocol overhead zit je op 960kbps (mijn 3com3c509 isa tenminste, met mijn intel 100mbps kaart zit ik op 7megabyte per seconde, dus als je brander 12x is (4megabytes) dan moet dit wel lukken, LET WEL, gebruik dan een switch (of crossover kabel) anders heb je mischien een probleem als anderen veel data over het lan sturen dat er niks meer voor jouw over is....
10 mbps is 1,2megabyte per seconde (met protocol overhead zit je op 960kbps (mijn 3com3c509 isa tenminste, met mijn intel 100mbps kaart zit ik op 7megabyte per seconde, dus als je brander 12x is (4megabytes) dan moet dit wel lukken, LET WEL, gebruik dan een switch (of crossover kabel) anders heb je mischien een probleem als anderen veel data over het lan sturen dat er niks meer voor jouw over is....
A wise man's life is based around fuck you
Ik leg dan thuis een netwerk aan dus ik heb geen last van andere gebruikers
Sorry Deleon, maar volgens mij is 1x nog steed 150 kb/s en is 12x dus 1800 kb/s dat moet een 100 mbit toch wel constant kunnen halenOp woensdag 13 december 2000 12:30 schreef Deleon het volgende:
Dat zal je niet redden denk ik. 12x0.3 is 4mB/s en dat is heeeeel wat wil je dat via netwerk CONTINU halen.
webOS all the way!
Pagina: 1