If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Ook zijn Maxtors erg stil.. je hoort ze haast niet draaien (VL20, VL30 etc.)
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
je hoort hem gewoon amper als hij aan het zoeken is, kun je nagaan hoe het klinkt als hij alleen zijn rondjes draait!
Verwijderd
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Superrstil, heb er hier 1 draaien [30,7GB DiamondMax 40+ 7200 rpm] en moet ook kijken naar het HD lampje of er schijfactiviteit is..
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
ja heb zelf er een hij was wel stil en nu opeens kraakt ie zachtjes maar toch best wel irritant wat kan ik eraan doenOp donderdag 28 september 2000 23:37 schreef Toewan het volgende:
Fujitsu, dat zijn echt de STILSTE schijven.. Hehe, ik heb alle smaken gehad (Maxtor 7200 RPM, IBM 7200 RPM en nu Fujitsu 7200 RPM) En m''n oude Quantum Fireball was ook maar een herrieschopper.
thnx
Verwijderd
wat is er met IBM??Op donderdag 24 mei 2001 22:33 schreef FrankGuthrie het volgende:
IBM
ik heb een Fujitsu 40GB 7200rpm
thnx
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
idd ze zijn zeer stil en ook al uit...Op vrijdag 29 september 2000 11:04 schreef XciseR het volgende:
ik heb ook eens rondgekeken voor een stille schijf en kom uit om de nieuwe U5 serie van Seagate. Deze komen met 1 a 2 weken uit.
Seagate 40GB (U Series 5, 5400rpm) 320,00
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |
Ik geef antwoord op de vraag.Op donderdag 24 mei 2001 22:37 schreef ruffryder16 het volgende:
[..]
wat is er met IBM??
ik heb een Fujitsu 40GB 7200rpm
thnx
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
m''n quantum 5400rpm maakt in ieder geval veel meer herrie.. toerental zegt dus nix
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Mijn Western Digital is lekker stil...
Maxtor en IBM is ook wel goed geloof ik..
-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)
je hoort ze niet en ik er is zelfs software voor om het klein beetje geluid nog minder te maken
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
If it ain't broken it doesn't have enough features
Concrete Loop Watercooling
mn broer zn seagate daarentegen hoor je wel constant ratelen......
PIII 800@804 Mhz
Maar kan je anders geen firewall zonder hd bouwen, iets op basis van Freesco bevoorbeeld. Draait perfect bij mij op een P90 en 16 MB ram, alles op 1 flop, best practisch, en de uptime is fenomenaal (nog niet uitgeweest sinds indienstname 4 maand terug).
2 dingen:Op zaterdag 26 mei 2001 01:49 schreef FreeRider het volgende:
Bij die IBM''s (en natuurlijk ook andere merken) kan je tevens de snelheid van de koppen instellen... Heet "acoustic management". Daarmee kan je ze superstil krijgen, zonder veel performanceverlies (alleen je seektimes stijgen een beetje).
- het ging om het geluidsniveau bij ruststand (niet swappen dus)
- hoe stel je dat dan in, dat acoustic management?
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Toen ik deze voor het eerst _niet_ hoorde, dacht ik dat ze niet opspinden ofzo. (serieus)
http://www.westerndigital.com/products/drives/wd100eb.html
Volgens de pricewatch: 235 gulden
Voor IBM heb je de ''feature tool''. Hier is al eerder over gebabbeld in dit topic: [topic=118964]Op maandag 28 mei 2001 00:56 schreef HaaZie het volgende:
weet je ook hoe je dat accoustic management instelt? (WD is toch gelijk aan IBM?)
Voor WD weet ik het niet, maar zoals ik al zei, je hebt niks aan die tool als je schijven bijna alleen maar idle zijn.
de topicstarter had een schijf nodig die idle stil was, waar ik nog ff halverwege een herinnering aan plaatste...
(bedankt voor de link trouwens!)
Misschien een idee, als de hdd vooral bij het idle-en stil moet zijn, laat je hem gewoon in standby springen (ofterwijl energie-spaar modus)...Op donderdag 28 september 2000 22:11 schreef Tachyon het volgende:
Wat is de stilste harddisk die op dit moment op de markt is? Grootte en snelheid maakt niet zoveel uit, omdat ik hem wil gebruiken in mijn firewall-pc, die verder weinig hoeft te doen. Het gaat vooral om het geluid wat de schijf maakt in idle-stand, dus als hij alleen maar zijn rondjes draait...
De HDD die er nu in zit maakt een beetje een gierend geluid. Erg irritant
En ik had eerst een 7200rpm Fujitsu, ERG stil! Nu heb ik die nieuwe 40gig van IBM (Deskstar 60GXP), moet zeggen, die zijn ook nauwelijks te horen (en al zeker niet met dat kabaal van die HX08 kast
Verwijderd
Volgens mij gewoon twee verschillende (en onafhankelijke) merken.Op maandag 28 mei 2001 00:56 schreef HaaZie het volgende:
WD is toch gelijk aan IBM ?
Verwijderd