Toon posts:

[BC3] AOpen 52x ''fluit'' wanneer Cd erin?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heya,

Dit is nu alweer de derde topic die ik open vandaag... maar ja... er komt steeds iets anders uit :P

Mijn AOpen 52x Cd-speler doet namelijk vaag... sinds ik vandaag een nieuwe HD erin heb gebouwd en m''n Cd-speler op ''Secondary Slave'' heb gezet (ipv ''Primary Slave'') doet ie vaag met Cd''s...
Telkens als ik er een Cd instop, dan begint ie als een gek te spinnen en dan hoor ik een ''fluitend'' geluid...
Maar het duurt hardstikke lang voordat ik eindelijk de Cd kan gebruiken...
Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn?

Groet,
})

Verwijderd

ik vraag me af of dat fluiten wel uit die cd speler komt

eerst uit je hd en nu uit cdrom
erg vaag :? :? :? :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat betreft het fluiten dat heb ik ook.
Als ik een cdeetje in mijn aopen pleur dan lijkt het net of ie opstijgt maar das meestal maar ff.
Heb trouwens geen afspeelproblemen zoals jij.

gegroet

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 30 mei 2001 00:54 schreef Moize het volgende:
Heya,

Dit is nu alweer de derde topic die ik open vandaag... maar ja... er komt steeds iets anders uit :P

Mijn AOpen 52x Cd-speler doet namelijk vaag... sinds ik vandaag een nieuwe HD erin heb gebouwd en m''n Cd-speler op ''Secondary Slave'' heb gezet (ipv ''Primary Slave'') doet ie vaag met Cd''s...
Telkens als ik er een Cd instop, dan begint ie als een gek te spinnen en dan hoor ik een ''fluitend'' geluid...
Maar het duurt hardstikke lang voordat ik eindelijk de Cd kan gebruiken...
Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn?

Groet,
})
Ik heb meteen een pioneer dvd speler gekocht.. Ik had ook Aopen 52x speler en it SUCKS BIG TIME :r

hij verslond twee cdŽs van me.. helemaal in stukjes zat hij in de speler. (Aopen beweerd dat er niks aan de hand is.. maar ik ken veel meer "gedupeerden" ) en heeft 3 cdŽs licht beschadigd..

Mijn tip: GET RID OFF THAT PIECE OF SHIT!

p.s dat geluidje die je hoort is gewoon de snelheid van die cdrom die spint..

Verwijderd

If you want a decent (loud I know) CD-ROM drive you must get the ASUS 50X - it rocks big time and no other drive compares to it!

Cheers.