Vanaf eergisteren moest ik resetten bij het opstarten omdat de bios bleef hangen bij detecting devices. Daarna ging de bios wel door maar ipv plextor stond er brabbel. In windows waren dan de Plex en Asus pleite.
Vandaag viel me op dat de Plex konstant stond te knipperen. Ik wil de lade openen maar dat lukt niet.
Ingebouwd in mijn andere comp. Krijg in het bios de melding : device : atapi incompatible en doet hij ook knipperen en niet openen.
Mijn conclusie : Plex is overleden
Zonder de Plex werkt de Asus ineens weer wel goed
Hmmm. ff testen. cdrom speler ingebouwd.
Grrrr , beide zijn weer foetsie in windows.
Zit ik dus met een paar vragen.
Kan de Asus de Plex hebben gekilled ?
De Asus is ata66 maar ik heb een 40 aderige gebruikt [had geen 80 bij de hand]. Is dat schadelijk ?
Op de Asus heb ik de "test jumper" verwijderd om hem regiovrij te maken. Heeft ie toch meer functies ?
Kortom weet iemand hierop een antwoord want ik stuur de Plex terug voor een nieuwe en heb geen zin om die ook weer kapot te zien gaan.
Vandaag viel me op dat de Plex konstant stond te knipperen. Ik wil de lade openen maar dat lukt niet.
Ingebouwd in mijn andere comp. Krijg in het bios de melding : device : atapi incompatible en doet hij ook knipperen en niet openen.
Mijn conclusie : Plex is overleden
Zonder de Plex werkt de Asus ineens weer wel goed
Hmmm. ff testen. cdrom speler ingebouwd.
Grrrr , beide zijn weer foetsie in windows.
Zit ik dus met een paar vragen.
Kan de Asus de Plex hebben gekilled ?
De Asus is ata66 maar ik heb een 40 aderige gebruikt [had geen 80 bij de hand]. Is dat schadelijk ?
Op de Asus heb ik de "test jumper" verwijderd om hem regiovrij te maken. Heeft ie toch meer functies ?
Kortom weet iemand hierop een antwoord want ik stuur de Plex terug voor een nieuwe en heb geen zin om die ook weer kapot te zien gaan.