[BC3] dvd inbouw maar hoe??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
nu heb ik een a open dvd1240 pro 12 x 40 en nu heb ik hem net zo aangesloten zoals me cdrom daarvoor zat maar nu doet hij niks en hij wordtook niet automatisch herkent in windoows?>??

ik kreeg toen ik heb kocht geen opstartcd ofzo met software alleen die dvd drive in een zakje

kan iemand me helpen hoe ik verder moet?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Leuke dubbelpost.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Tja master en slave misschien >:)
(sorry beetje NIEwBY niet????)

• BC3 Victim
En hoe regel je die master en slave dan en hoe regel je dat op die dvd dan en waar zijn me programma''s dan?

• BC3 Victim
DVD op master, jumper verzetten staat op dvdrom zelf, moet je even kijken.
CD op slave, precies dezelfde methode, staat ook op cdrom zelf.