[BC3] CD branden..

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben atm een CD aan het branden (mijn eerste.. en kheb weinig verstand van branden..)

maar dat kreng is nu al 2 uur en 24 minuten bezig met een videoCD branden en zit ''al'' op 37% :?
volges mij doe ik iets niet helemaal puik..
mijn systeem staat in mijn sig. en ik draai atm win2k en voor het branden gebruik ik Nero 5.5

iemand die mij hierbij kan helpen ? (vast wel |:( )

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Trigeminus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2024

Trigeminus

Whasbai!

heb je hem op ''Test and Burn'' staan of alleen ''Test'' ?
het kan zijn dat ie nu bezig is met de cd testen maar 2uur met een 12speed is nog lang volgende mij.

• BC3 Victim
dit is hoe het er nu uitziet..

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~arnoud.devries/burn.jpg

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Daar klopt idd geen HOL van :r

ik heb dezelfde burner en ook W2K en hij maakt hier gewoon CD''tjes in 5 minuten! snap het niet :? Reset gewoon ff (OK je verneukt je CD maar dan kan je het gewoon nog eens proberen anders is hij morgen nog bezig)

Verwijderd

Heb je wel ASPI?

Verwijderd

OK ik snap het wel (toen ik de vorige reply poste stond die pic er nog niet)

Je bent bezig om je divx''je (of andere data) eerst om te zetten naar video CD (hij is nog niet eens aan het branden!!!

Op 1 CD past 700 MB en geen 1300 zoveel dus dat moet allemaal gecodeerd worden en dat duurt lang. Waarom burn je niet gewoon de DiVX of MPEG ofzo (je originele file) op CD ipv VideoCD

• BC3 Victim
dussuh.. ik kan nu gewoon cancelen zonder de cd te verneuken ?

Verwijderd

Als je canceld heeft Nero de nare gewoonte om toch iets op je CD achter te laten en je CD dus idd te verklooien, dus (hoewel het van Bill Gates niet mag) zou ik gewoon op een andere manier afsluiten. Met Ctrl-Alt-Del ofzo en dan Nero afsluiten. >:)

Je moet dan gewoon het origineel fikken!

• BC3 Victim
ok.
tnx..

ff task manager erbij :]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 15:42

Sick Nick

Drop the top!

ja, je kan gewoon cancelen. Is je cd nog gewoon leeg. Heb ook Nero 5.5 update zoveel blaaat en kan hem gewoon stoppen als hij nog niet is begonnen met branden.

• BC3 Victim
:) kheb net dat cd''tje gefikt.. en hij deed het gewoon nog.

dank aan allen!

Pagina: 1