[BC3] Mededeling: platinum cd en het effect van de zon

Pagina: 1
Acties:

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021
[i]Even een mededeling over een ''klussen-met-Booooe'' uitkomst.[/i]

Ik brand altijd met Platinum cd''s (je weet wel zilvere bovenkant helemaal zonder logo en blauwe onderkant.

Had begin februari ff zo''n cd''tje voor mijn raam (op het zuiden) gelegd voor een ''zon'' testje. Met de zilveren kant naar buiten gericht.

Keek ik gister weer eens naar dat cd''tje. Was een groot gedeelte van het blauw gewoon verdwenen. Een deel (waar het kozijn voorzat) was nog zichtbaar, maar het grootste deel was weggevaagd.

Wou ik even laten weten aan jullie :P (mocht je het interessant vinden).

(BTW ik weet dat cd''s niet zo goed tegen UV kunnen, maar het zat toch echt achter glas....).

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:04
Platinum CD''s vind ik sowiezo brak. Vroeger verkocht MyCom ze, toen kreeg ik steeds errors :(

• Booooe
Ging mij er eigenlijk niet om, om hier (zeer persoonlijke) meningen te horen hoe goed cds zijn, dat topic loopt al. :)
Vond het wel leuk om te melden en misschien weet iemand zelfs wel hoe dit komt....

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik gebruik altijd Platinum.

Ik zal''s een test doen met zo''n cd.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Booooe
Op dinsdag 29 mei 2001 15:21 schreef Nescio het volgende:
Ik zal''s een test doen met zo''n cd.
Heeft r toch een maandje of 4 gelegen....