[BC3] SCSI-DVD-speler

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Weet iemand misschien of er SCSI-DVD-spelers verkocht worden?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Jazeker...

Zo heb ik zelf een Pioneer 6x32x SCSI slot-loading DVD-ROM speler...

Voor zover ik weet ook tevens de laatste serie van Pioneer die standaard regio-vrij was... >:)

Maar regiovrij of niet, tegenwoordig worden nog wel degelijk SCSI DVD-ROM spelers verkocht... Ze zijn alleen nogal wat duurder, helaas...

Maar dat heb je altijd met SCSI... :(

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-05 22:47
Die worden zeker verkocht. Snelheden zijn geloof ik max. zo''n 12-speed, IDE zit op 16. Pioneer schijnt wel goede te maken.

• BC3 Victim
Op de prijslijst van Comptechworld een Pioneer 10x40x DVD SCSI OEM 304S voor 399 piek.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

In de Informatique prijslijst staan een Pioneer en een Toshiba SCSI-DVD speler.

• BC3 Victim
Bedankt voor de reacties.
SCSI-DVD is wel wat duurder,
maar ik ga er denk ik voor.

Pagina: 1