[BC3] Voor Bulldogje

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik vraag om advies. Om backups te branden voor mezelf. Interreseert me geen fuck wie dat wel of niet geloofd.

Zowat iedereen die een brander heeft. Heeft ook wel eens een illegale kopie voor iemand gemaakt. Laten we plz niet schijnheilig gaan doen zeg.

Ik wou alleen weten of er een goeie ide cd rom lezer is voor het branden van een cd die alle leesopties in clonecd goed ondersteund.

Wat ik vraag, daar is helemaal niks illegaals aan. Zoals ik al zei als consument heb je het goed recht om backup cd''s te branden.

Het is mij al eerder opgevallen dat bulldogje erg gretig is met slotjes. Posts bij het minste geringste op slot doen. Doe ff normaal zeg |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-02 07:39
ja ik zoek ook een goede cdrom(lezer)

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 21:40 schreef SoftIce het volgende:
Ik vraag om advies. Om backups te branden voor mezelf. Interreseert me geen fuck wie dat wel of niet geloofd.

Zowat iedereen die een brander heeft. Heeft ook wel eens een illegale kopie voor iemand gemaakt. Laten we plz niet schijnheilig gaan doen zeg.

Ik wou alleen weten of er een goeie ide cd rom lezer is voor het branden van een cd die alle leesopties in clonecd goed ondersteund.

Wat ik vraag, daar is helemaal niks illegaals aan. Zoals ik al zei als consument heb je het goed recht om backup cd''s te branden.

Het is mij al eerder opgevallen dat bulldogje erg gretig is met slotjes. Posts bij het minste geringste op slot doen. Doe ff normaal zeg |:(
je staat in dit geval wel in je recht is mijn mening.. maar volgens mij kun je dit beter even prive met bulldog bespreken (mailen dus).hij is ook een mens :)

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-04 11:40
ik d8 dat de toshiba''s daar wel goed in waren, iemand met bevestiging? (ik heb er (nog) geen)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
yupz, je hebt eigelijk wel gelijk ....
wist ook niet pcies wat ik er mee moest doen ....
maar in principe vraag je gewoon advies voor een goede cd rom speler ...

dat was een beetje dom van mij >:)

Verwijderd

/overbodig/

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 22:55 schreef Bulldog het volgende:
dat was een beetje dom van mij >:)
Kon ook door mijn verhaaltje komen...
(misschien meer iets voor LA next time?)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zou graag willen dat moderator wat meer kijkt naar de post zelf. En niet wat sommige tweakers klakkeloos posten als reply.

Schijnt nogal al vaak voor te komen. Mensen die niet de tijd nemen om een topic GOED door te lezen. Krijg je zinloos gezeur.

En dat trekt moderator weer aan. En die zet er dan slotje op. Is echt fijn voor de topicstarter. En ik heb het dan niet alleen over mezelf. Gebeurd wel meer in dit forum.

Topic wat ik startte was niks mis mee. Bulldog ziet dat nu ook in. Maar nadat ik boze reactie had gepost over dat slotje.

Hopelijk ziet de moderator dit niet als kritiek maar meer als positieve bemoeienis ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1