De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Is dat kopieren inklusief het lezen van het origineel ?
Leuke lamp, overigens !!
khattet zelfde prob met mn lite-on 12x10x40, probleem was dat DMA niet aan stond voor mn brander.
moeje ff zetten op "use DMA if available" (wn2k) en probeeris anders je brander op master te zetten (alsie dat niet is)
moeje ff zetten op "use DMA if available" (wn2k) en probeeris anders je brander op master te zetten (alsie dat niet is)
Verwijderd
Branden alleen kan nooit 16 min duren voor 600MB op 12x.. dan isser iets goed mis, maar incl image en/of test kom je wel rond de 16 min op 12x
Als ik brand met 8 speed, doet hij 10 min over een volle 74 min audio Cd. En over een CD met 650 MB deed hij 15 min.
Kan het aan mijn CD-Rom speler liggen?
De brander is master, en op die kabel zit ook mijn harde schijf. De CD-Rom speler is master op de secundaire IDE.
En die 16 min is dus vanaf het beginnen met branden tot dat je de CD eruit kan halen
Kan het aan mijn CD-Rom speler liggen?
De brander is master, en op die kabel zit ook mijn harde schijf. De CD-Rom speler is master op de secundaire IDE.
En die 16 min is dus vanaf het beginnen met branden tot dat je de CD eruit kan halen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hoe moet ik DMA in Win2k precies aanzetten?
Pagina: 1