[BC3] Lezen van beveiligde cd''s met clonecd

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi tweakers,

Ja ik moet wel dubbelposten deze x omdat server weer ies zit te flippen. :(

Ik heb een plextor px-w1610a brander. Daarnaast heb ik een pioneer dvd-115 en een teac 540e cdrom speler. Dit alles is aangesloten op een abit kt7a raid mamaplankje.

Met clonecd presteren de laatste 2 erg slecht met lezen van beveiligde cd''s. De plextor doet het nog redelijk. Leest vooral safedisc beveiligingen snel.

Nu ben ik op zoek naar een ATAPI IDE cdrom speler die goede DATA, DAE heeft en goede prestaties neerzet in clonecd. Vooral met lezen van beveiligde cd''s dan.

Weet iemand welke IDE speler hier voor in aanmerking komt :? Want het is vaak zo met zulke spelers dat ze goed zijn in het een en slecht met het ander.

Dus iemand een suggestie :?

Alvast bedankt

ps. Voor de UTFS gastjes. Niet doen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Dus clonecd kan de beveiliging niet goed omzeilen begrijp ik?

In dat geval denk ik niet dat iemand je gaat helpen, omdat je dat illegaal bezig bent. Zo''n beveiliging zit er namelijk niet voor niets op, het schrijven van een programma kost veel tijd en geld, en op deze manier houdt men er niet genoeg aan over om de volgende keer weer met een beter programma te komen...

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04 08:08
SONY CDU-4011 ATAPI CD-ROM Yes Yes Yes CloneCD 2.3.1.1 or better required
Very fast drive!

http://www.clone-cd.com/ :9

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 28 mei 2001 20:35 schreef MREn het volgende:
Dus clonecd kan de beveiliging niet goed omzeilen begrijp ik?

In dat geval denk ik niet dat iemand je gaat helpen, omdat je dat illegaal bezig bent. Zo''n beveiliging zit er namelijk niet voor niets op, het schrijven van een programma kost veel tijd en geld, en op deze manier houdt men er niet genoeg aan over om de volgende keer weer met een beter programma te komen...
Vette vette onzin wat jij daar uitkraamt. :r

Als consument heb je het goed recht om een werkende backup kopie van een cd te maken.

Zolang je er geen illegale praktijken op nahoudt of illegale kopieen gaat verpreiden mag dit dus wel.

Zoals ik al zei, gastjes die niks zinnigs kunnen posten. POST DAN AUB NIET

Verder kan ik dus WEL backups maken van beveiligde cd''s, maar alleen met m''n plextor.

Ik wil dus m''n plextor beetje sparen. Die wil ik alleen gebruiken voor branden.

Jij hoeft dat niet te begrijpen, andere tweakers doen dat wel ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 20:55 schreef SoftIce het volgende:
Als consument heb je het goed recht om een werkende backup kopie van een cd te maken.
Pff, als jij netjes met je cd''s omgaat hoef je geen backup te hebben. Ik heb hier oa Win98, Office97ProNL, Corel WordPerfect Office, Draw, Ventura, Paradox en PrintOffice volledig legaal gekocht omdat ik vind dat Corel niet uit de markt gedrukt mag worden door MS, en op deze manier steun ik ze daar in. En ik heb ook cd''s van 25 jaar (!!) oud, en die doen het nog perfect. Dus welke software wil je graag "backuppen" dat je ze over 25jaar nog gebruikt?

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 28 mei 2001 21:01 schreef MREn het volgende:

[..]

Dus welke software wil je graag "backuppen" dat je ze over 25jaar nog gebruikt?
Waarom zou je in hemelsnaam 25 jaar oude software gebruiken :?

Mijn Philips 40 speed cd-rom speler kan trouwens alles perfect en snel lezen.
Pagina: 1