Toon posts:

[BC3] nieuwe schijf die rammelt.. hoort dat zo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

een vriend van mij kwam vanmiddag langs met z''n pc, en een doosje met jawel, een 30 gyg Western Digital harde schijf, de WD300BB (ik heb de WD200BB versie)... M''n mond viel open van verbazing toen ik de schijf uit het doosje haalde... Hij rammelt !!! als ik ''m bij mijn hoofd houd, en er zachtjes mee heen en weer schudt, hoor ik iets binnen in rammelen...

We hebben hem nog niet aangesloten, wie weet wat er gebeurd.

Hoort dit zo? Kan ik hem gewoon aansluiten ofzo???

Techwarrior

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Doet hij het bij jouw eigen drive, Zo ja gewoon proberen, zo nee terug?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
dit hoort niet, maar ik denk dat het geen kwaat kan om em er in te gooien :) maar als ik jouw was zal ik ff terug gaan naar de leverancier :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Mijn schijf maakt geen geluid als ik hem op de zelfde manier rammel..

echt heel vaag hoor het geluidje is ook niet hard ofzo, het klinkt een beetje mechanisch achtig..

Ik ga hem ff aansluiten, ik laat nog wel van me horen.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-05 06:57
Deed de mijne ook (20 gb 7200 rpm IBM). Leek wel of de kop los over een van de platters ging. Is inmiddels onder garantie vervangen :7

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

NEEEEE!!! Een schijf hoort niet terammellen!!!

Op mijn ex-werk als een schijf tikte of rammelde (=officieel aanlopen) dan maakte wij hem even ECHT goed stuk door hem in je hand te houden en hem dan HARD op je bovenbeen te slaan, als een schijf namelijk aan de buitenkant beschadigt is krijg je niet altijd je geld terug!!! LOMP!! Ik weet het maar een doa kan je ook maken!!! ;)

Als hij het bonnetje nog heeft eerst bellen of hij hem echt kan ruilen en dan zou ik even deze lompe actie uitvoeren!!!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:52
Nope, hoort idd niet. Binnenkort heeft die schijf last van verloren clusters, had ik ook gehad.

Steam

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
als ik hier druk dan doet het zeer....
enfin
wie gaat er nou met een schijf heen er weer schudden
Pagina: 1