[BC3] hdd gecrasht???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mijn hdd werkt niet meer !!!
Hij doet het volgende hij klikt 4x en dan gaat hij stil staan en doet niks meer.
Maar de bios ziet hem ook niet meer. kan ik er vanuit gaan dat hij gecrasht is??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:22

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Denk het wel jah, sluit je hd eens aan op een andere pc.

Misschien is je controller wel kapot?
You never know.

Om watvoor hd gaat het btw?

Whatever.

• BC3 Victim
dat heb ik al gedaan maar ik vind hel wel raar want normaal moet hij de printplaat wel zien.

het is een:
30 gb Samsung hdd

weet iemand waar je zo ding kan laten rep. in een zeer korte tijd???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-04 23:13

Koelkasten

har har koelkast op je knar

repareren zal het wel neit waard zijn denk ik nieuwe kopen is meestal goedkoper :'(

Sommige mensen....

• coolgoza
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 21:00
De HD laten repareren bij Samsung zelf, maar dat gaat in de kosten lopen, tenzij er nog garantie opzit.

En dan krijg je waarchijnlijk nog alleen een nieuwe HD, zonder data erop.

Nature will strike back.....

• BC3 Victim
nou op deze hdd staat erg belangrijke info dus hij moet gefixt worden. Weet iemand een site?? Ik heb gehoord dat het mogelijk is door via een programma in te bellen bij een bedrijf in de usa die kan via de modem de hdd fixen. dat stond in de internet ponorama. weet iemand een site of bedrijf?

Verwijderd

Dat kost heel veel doekoe :)

• BC3 Victim
maakt nie uit als hij het maar weer doet. :)

• BC3 Victim
Je kan het wel vergeten dat het via een inbelletje te fixen is, het lijkt er op dat er iets op de printplaat kapot is, aangezien hij ook niet meer gevonden wordt. Wat je kan doen is een printplaat van een gelijke hdd er op zetten, misschien is het dan weer opgelost. Maar als de kop gecrashed is, dan kan je het wel vergeten denk ik, want dan is er ook data beschadigt. fixen is dan ook nog wel (gedeeltelijk) mogelijk maar is zeer kostbaar.

• BC3 Victim
hmm ok nou dan ga ik dat eens proberen.

Pagina: 1