De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
lite on 12x10x32x prima brander met binnenwerk van een plextor en stukken goedkoper dan plextor''s branders. Ook werkt de burn proof perfect heb hem namelijk zelf ook... Hij is gewoon goed en goedkoop :)simpel
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Lite-on dezelfde binnenwerken als Plextor? Compleet hetzelfde dus incl. laser of hier en daar een boutje en een tandwieltje?
Lite-ons en Plextors zijn dus niet hetzelfde. Alleen de BURN-proof is hetzelfde. Verder zijn er wel degelijk verschillen.
Zelf heb ik een Ricoh MP7125 12/10/32 met JUSTLINK (soort BURNPROOF) en die bevalt goed. Ook in prijs valt die mee, ik had ''m voor ongeveer 450 pieken.
Zelf heb ik een Ricoh MP7125 12/10/32 met JUSTLINK (soort BURNPROOF) en die bevalt goed. Ook in prijs valt die mee, ik had ''m voor ongeveer 450 pieken.
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
Verwijderd
Waar haal je die info vandaan ?Op zondag 27 mei 2001 20:31 schreef Freshbie het volgende:
Lite-ons en Plextors zijn dus niet hetzelfde. Alleen de BURN-proof is hetzelfde. Verder zijn er wel degelijk verschillen.
Overal lees ik dat het binnenwerk wel hetzelfde is.
Verwijderd
Voor de 1000000000000000e keer:
De binnenwerken zijn zeker niet hetzelfde.
De Burnproof techniek en enkele andere chips worden bij dezelfde fabrikant ingekocht(Sanyo)
Daar omheen worden de loopwerken gemaakt, die in het geval van Plextor meestal veel beter in elkaar zitten, hoe verklaar je anders het gigantische verschil qua leessnelheden?
De binnenwerken zijn zeker niet hetzelfde.
De Burnproof techniek en enkele andere chips worden bij dezelfde fabrikant ingekocht(Sanyo)
Daar omheen worden de loopwerken gemaakt, die in het geval van Plextor meestal veel beter in elkaar zitten, hoe verklaar je anders het gigantische verschil qua leessnelheden?
zie dit topic:
[topic=187198]
op die site heb je de Lite On voor 325 piek ongeveer, das dus wreed goedkoop.....ik ben van plan m te gaan bestellen
[topic=187198]
op die site heb je de Lite On voor 325 piek ongeveer, das dus wreed goedkoop.....ik ben van plan m te gaan bestellen
PIII 800@804 Mhz
Inderdaad die Acer 12x8x32x (of 10x8x32x) werkt ongeveer hetzelfde als burnproof (alleen ze noemen het nu justlink/seamless link), maar die dingen kosten een stuk minder..en ze werken perfect!!!
Throw me a freakin' bone here
Maar je begint ook te denken als 3 keer een defecte brander hebt allemaal waren ze nieuw van Plextor maar gaan alle 3 binnen een week defect zonder iets te branden nou 3 of 4 cdtjes op zijn hoogst.Op zondag 27 mei 2001 20:42 schreef HlpDsK het volgende:
Plextor. Kost meer, maar is dat zeker waard.
Maar waar op basseer jij dat plextor beter is dan een ander merk smaken verschillen en een Lite on Burnproof met of zonder identiek te zijn aan de specificaties is een perfecte brander voor zijn geld. 319,- heb hem zelf ook heb zelf ook wat plextor''s zo wel SCSI als IDE gehad.
Verwijderd
Ik ga morgen zelf de Liteon 12x10x32 kopen is met Burnproof! Lijkt me een prima brander, ik zal je op de hoogte houden hoe hij bevalt als ik hem echt heb!
Pagina: 1