De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:28
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
http://gathering.tweakers.net/forum/findOp zondag 27 mei 2001 19:26 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vind dat je de search eens moet raadplegen.
Je moet idd eens hier kijken
Ik fik alleen nog maar op Mitsui SG cd''s. Deze zijn duur, maar ook kwalitatief goed.
Als ik met That''s Write cd''s ga fikken, kan ik ze meestal na 6 maanden wegflikkeren, omdat ze niet meer werken.
Voor audiocd''s zijn Mitsui''s ook goed, omdat ze redelijk krasbestendig zijn.
That''s Write gaat bij mij in de auto binnen een week kapot, gegarandeerd. Mitsui houdt het meestal 3 maanden of langer uit. (Let wel, ze liggen in vocht/zon en los in het handschoenenkastje)
Als ik met That''s Write cd''s ga fikken, kan ik ze meestal na 6 maanden wegflikkeren, omdat ze niet meer werken.
Voor audiocd''s zijn Mitsui''s ook goed, omdat ze redelijk krasbestendig zijn.
That''s Write gaat bij mij in de auto binnen een week kapot, gegarandeerd. Mitsui houdt het meestal 3 maanden of langer uit. (Let wel, ze liggen in vocht/zon en los in het handschoenenkastje)
Ik heb nog nooit problemen met MMore (80 min.) gehad, dus die koop ik dan ook altijd!
Pagina: 1