De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
draaien maar als ik die uit zet helpt dat ook niet
ik heb 320 mb geheugen en een vaste swapfile
van 400 mb
dat zou toch genoeg moeten zijn
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
HD 2 primary slave
Brander secondary master
de hd''s zijn allebei IBM 7200 rpm 2mb cache
udma 100
daarom staat die brander secondary master
want als ik hem aan een hd doorlus vertraagt mijn hd natuurlijk
Verwijderd
Verwijderd
Jep, lijkt mij ook het beste. Heb hier namelijk ook een lite-on draaien, met mindere systems specs.Op zondag 27 mei 2001 16:19 schreef Tido het volgende:
Aan het geheugen en de swapfile ligt het echt niet. Ik heb dezelfde brander en een 40 giga hdd van seagate en 128 mb intern en ik heb helemaal geen last. Misschien windows eens een keer opnieuw installeren
want toen ik dus mijn nieuwe mobo + cpu
en in heb gebouwt heb ik niet Windows erop
nieuw opgezet
alles draait onder ME en lekker stabiel
daarom heb ik niet Me er op nieuw opgezet
Zou het echt daar aan kunnen liggen
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb gister in mn 2e pc een Liteon gezet, daar vloog de buffer ook constant leeg.
Toen ik in Win2k keek, stond de de Lite-On op PIO mode
Nadat ik em op DMA had gezet waren alle problemen weg, zelfs explorer opstarten etc.. zorgden er niet voor dat de buffer leegliep.
Had ik eerst ook niet aan staan,
nu loopt mijn lite-on 12x10x40
lastige smileys
Verwijderd
Het lag aan de dma instelling
die moest aan voor de brander
het hoefde niet bij mijn vorige mobo
maar het werkt weer
TH@NX