[BC3] CDR-Gekte ..Wat is nou goed en wat niet?

Pagina: 1
Acties:

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 06:01
Ik heb net een topic gelezen over wat volgens iedereen de beste CDR''s zijn. Alla, dat verschilt nogal maar philipsen die worden over t algemeen als betrouwbaar bestempeld.

Wat me WEL enorm frustreerd is dat jan en alleman t doodgewoon vind om VIJF (Fl.5,-!!) gulden neer te tellen voor een ENKELE cdr.

Zijn jullie helemaal van de pot gerukt?

Nog erger, ik zie overal mensen die t SANE vinden om 2.50 voor een NO-NAME cdr te betalen!! en dat noemen ze dan een koopje

ARG. Dat is toch helemaal ...@#$@#$

MENSEN..plz....laat je verstand eens werken.

Ik koop 100 stuks spindle SONY 80 min voor Fl.89,- op de PCDump ...De hoesjes die kan je als je beetje goed zoekt voor minder dan 25ct/stuk krijgen , dan zit je alsnog maar aan de fl. 1,15 per cd. Of je koopt van die folietjes (papier of plastic) voor 5 ct p/stuk oid ;)

Verders zit er bijv. in haarlem een tent bij t centraal station (computer planet oid) en die verkoopt VIVASTAR 80 minuten CDR-S, worden in zwitserland gemaakt, FL.10,- per 10 stuks . Zeer betrouwbaar, heel erg lichtgroene die bijna zilver.

Zowel de Sony''s als de Vivastars heb ik nog nooit 1 enkele coaster gehad, en in t geval van de sony''s is dat al meer dan 2 jaar zo, en in t geval van de vivastars een half jaar.
(Sonys ongeveer 250 van geburnt, vivastar stuk of 80)

BETAAL NIET TE VEEL VOOR JE CD''S MENSEN.

Voor Fl.5,- Philips primium koop je VIJF 80 min SONY''s of VIJF 80 min Vivastars.

De sonys lezen overal in, nooit problemen, zowel op playstation als in audio cd spelers . De vivistars doen t ook prima voor data, heb ze nog niet voor audio gebruikt (sony dee t goed tot nu toe).

Allebei deze cd merken hebben een ZEER robuuste bovenlaag, met de vivastars als extreem, die gebruiken een (glanzende) plastic bovenlaag waar geen kras in te krijgen is.

Probeer eens wat anders en koop nooit bij winkels als mycom e.d. want die zijn belachelijk duur en maken 200 tot 300% winst op een cdr ...

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

5 gulden voor een Philips Premium :?

In Timboektoe of ergens op de Noordpool zeker :?

En die vette Troll over Mycom enzo dat ze er 200 a 300% op verdienen, Zie op de site van Mycom 2,35 staan.

Gebruik de Philips CD''s al jaren en diverse mislukte, buffer underrun, defecte CDD3610 en andere oorzaken, maar de CD''s zijn goed.
Dat prijsverschil van ongeveer een paar kwartjes tot een gulden duurder er graag voor over.
Pas nog door iemand anders wat films op CD laten zetten, ARITA, zitten een soort spetters op de CD waardoor onleesbaar, hangen tijdens afspelen enz. Toch gen... voor die paar kwartjes.

? weet jij wat.

Verwijderd

Je hebt wel grotendeels gelijk
Ik zelf ben er mee opgehouden om mensen erop te te wijzen dat ze te duur cd''s kopen
Ze willen toch niet luisteren
Allen als ik ze voor hen meebreng en aan de deur aflever (en dan kun je nog op je geld wachten)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
met die sony spindle en jewel case ben je f2,04 kwijt als je een beetje rondkijkt op pricewatch kun je philips 80 min cd''s krijgen voor f 1,79, kijk je zelf wel goed of je niet te duur koopt???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-04 14:56

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik weet niet echt waar jij 5,- vandaan haalt. (heel erg oude topic ?) ik gebruik meestal wel philips silver premium maar betaal nooit meer als 1,50 met doosje. (74min) en dat vind ik goed te doen.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Ik haal altijd een doos van 100 of 250 stuks met een aantal vrienden...
Heb meestal Philips. Als je gewoon zo te werk gaat kosten die dingen altijd minder dan 2 piekjes,en van die dingen heb je toch nooit genoeg dacht ik zo :9

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-03 20:20
Interessante opsomming voor CD-R keuze:

http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_quality.shtml

En voor bak-achtergrond info:

http://home.earthlink.net/~mzupanek/cdrlinks.htm

:)

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:35

Paitor

rages doen :P

mmore vind ik gewoon de beste.
Is nog nooit iets mee mislukt, en het overleeft ook nog eens het uitlenen aan een achterbuurjongen >:) .
Als dat geen goede benchmark is... >:)

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

heeft philips ergens 80min (700MB ) cdr''s staan? Overal zie je Philips premium 74min voor bepaalde prijs, maar 80min nergens...

T ligt gewoon aan de brander die je hebt. Mn broertje heeft een HP 9300 (gehackte 9100) en die verprutst nog wel eens MMore en Nashua.
Trust is een hele tijd goedgegaan, tot ik een complete corrupte partij had :(

Verwijderd

Die topic van 5 piek is al een jaar oud, nu kosten ze bij Mycom rond de 2,30.

Taiyo Yuden (Philips gebruikt ze ook voor de silver premiums) kun je op spidle ook al kopen voor 1 piek ongeveer en dat schijnt toch goede kwaliteit te zijn.

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 21:51 schreef BBL the 2nd het volgende:
heeft philips ergens 80min (700MB ) cdr''s staan? Overal zie je Philips premium 74min voor bepaalde prijs, maar 80min nergens...

T ligt gewoon aan de brander die je hebt. Mn broertje heeft een HP 9300 (gehackte 9100) en die verprutst nog wel eens MMore en Nashua.
Trust is een hele tijd goedgegaan, tot ik een complete corrupte partij had :(
All over the place, heb je 2 jaar onder een steen gezeten ?

Check mycom

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Jongens, tipje

als je goedkope cds wilt hebben moet je er gewoon veel te gelijk kopen. Ik heb laatst voor 650 piek 200 74 minuten cds en 300 80min cds gekocht (CDpro) 400 in doosje, en 1 spindel + 100 losse doosjes (moest ze wel zelf in een doosje doen, maar al te veeel moeite is het niet).

Dus als je nog plaats hebt onder je bed dan dump je toch net als mij een paar dozen van die krengen eronder

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Philips multi purpose 80 min. kost bij Paradigit 20 piek voor 10 stux

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:48
Op zondag 27 mei 2001 13:28 schreef koenhimself het volgende:
met die sony spindle en jewel case ben je f2,04 kwijt als je een beetje rondkijkt op pricewatch kun je philips 80 min cd''s krijgen voor f 1,79, kijk je zelf wel goed of je niet te duur koopt???
Nee, jij kan gewoon NIET lezen, hij zegt dat die sony''s samen MET een jewelcase fl 1,15 kosten.... LEES voor je reageert

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Pagina: 1