De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Die Cheatah X15 natuurlijk , maar das wel een SCSI en da zal reteduur worden om zo''n array te maken . Als geld geen rol speelt neem dan de Cheatah''s en anders de IDE schijven .
Oh my God...Op zaterdag 26 mei 2001 16:00 schreef pangodes het volgende:
Met welke zal ik betere prestaties hebben bij 3D Mark 2001....
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
kijk , voor 3dmakak moet je dus echt geen SCSI reet gaan kopen van *****fl want das toch voor geen zak goe !
Jongen... als je die bak gebruikt om alleen 3DMark en spelletjes mee te doen dan ga je toch niet al je geld in een 15krpm schijf stoppen ?
?
?
Koop dan gewoon een GF3 en 2 * 40 gig ATA100 7200rpm, zo''n X15 heeft alleen echt nut voor een dikke fileserver ofzo...
Koop dan gewoon een GF3 en 2 * 40 gig ATA100 7200rpm, zo''n X15 heeft alleen echt nut voor een dikke fileserver ofzo...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Je gaat toch geen HD kopen voor de 3mark prestaties 
sluit me helemaal aan bij abbadon en Demoniac
sluit me helemaal aan bij abbadon en Demoniac
Geen inspiratie
Verwijderd
Ik zou voor 2x 40GB IBM 60GXPz gaan. Dat is sneller in filetransfers dan die X15, een X15 zal sneller zijn in accesstime. De X15 zal een snellere feel hebben, maar is veel luider en wordt stuk warmer. plus je hebt voor meer geld de helft van de ruimte. oftwel ik zou voor 2x 40GB gaan, SCSI moet je ook weer investeren in een kaart enz.
Pagina: 1