[BC3] Pioneer 106S DVD brak!

Pagina: 1
Acties:

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05 23:26
Sinds kort leest deze speler geen bestanden meer, browsen door de directories gaat nog, maar soms ook niet. Ik kan bijvoorbeeld geem mp3''s meer draaien van een cd, die blijven binnen een paar seconden hangen, alsof het een bekraste LP betreft :(
Filmpjes idem en grote installatiebestanden geven direct een foutmelding. Ik kan geen softwareprobleem ontdekken dat deze problemen zou kunnen veroorzaken

Al deze problemen heb ik niet met een 24x Creative CD-drive die ik er als slave aan heb hangen...

Is dit ding nou echt kapot, of is er misschien iets met IDE controller of wat?

• Initial G
als je iets weet: voor 5 uur graag, dan sluit de winkel...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
dan moet je naar Den Haag vehuizen , hiero sluiten de winkels om 6 uur :P :P :P :P :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Initial G
Op zaterdag 26 mei 2001 12:54 schreef Revenant het volgende:
dan moet je naar Den Haag vehuizen , hiero sluiten de winkels om 6 uur :P :P :P :P :P
dussssssss ;)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik zou hem terug brengen als ik jou was, want ik heb die dvdspeler ook en hier werkt ie perfect :Z

• Initial G
Ik was daar dus in die winkel, de man test hem ff... Alles werkt perfect. Ik wist niet of ik :) of :( moest zijn, maar goed.

Dus ff testen of ik wat kon verhelpen, toen bleek dat het loshalen van mijn 24X creative de problemen totaal verholp. Maar die drive werkte dus wel goed. :?

die creative deed trouwens wel vaag, bij het aanzetten van de pc ging soms het laadje met een knal open, en dat is ook een keer gebeurd toen er een CD in draaide, dat was wel komisch :(
Maar het probleem is vaag, ik denk dat t alles met mijn mobo te maken heeft

Verwijderd

probeer ''t eens met je FSB op 133MHz... je southbridge hangt (volgens mij) via een PCI link aan je northbridge, en die draait nu op 1/4 * 150 = 37.5 MHz ipv 33. misschien vind ''ie het niet fijn?

mh

• Initial G
Op dinsdag 29 mei 2001 16:49 schreef mousehouse het volgende:
probeer ''t eens met je FSB op 133MHz... je southbridge hangt (volgens mij) via een PCI link aan je northbridge, en die draait nu op 1/4 * 150 = 37.5 MHz ipv 33. misschien vind ''ie het niet fijn?

mh
zou kunnen idd, dat zou dan echter wel de eerste keer in mijn leven zijn zo''n beetje dat een cd/hd/fd-drive het niet doet vanwege te hoge pci-clock...

ben nu wel tevreden, cd-rom gebruik ik alleen voor afspelen v audio cd''s, dus daarvoor hoeft ie niet aan t mobo te hangen...
Pagina: 1