De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Misschien dat het zin heeft om Highpoint een mailtje te sturen?(ze vermelden nml nix hierover in hun FAQ)
...ben benieuwd.
PS: Ik heb synchronisatie en verbinding verbreken gewoon uit staan!(had ik ooit ergens gelezen).Werkt OK:)
P.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Iemand nog tips?
Heeft geen zin verder voor ide
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |
Zoals James_Watt zegt: niet aanvinken,Op vrijdag 25 mei 2001 23:57 schreef James_Watt het volgende:
Geen scsi niet aanvinken voor beide opties..
Heeft geen zin verder voor ide
is alleen geldig voor SCSI
Verwijderd
Klopt dat? Zelf heb ik het wel al een half jaar aanstaan en hij werkt in ieder geval nog heel goed...
dus als ik een 52x ide aopen heb draait hij maar op 20 keer als sync.. uitstaat of zie ik het nou verkeerd