De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat wil je nu zeggen met die raid controller, dat ie stuk is??? Zoek ff de jumper settings van je hdd op en zorg dat ie opstart zodra er spanning op komt (dus geeen spin-up of motor start delay).
Desnoods zonder hem aan een kaart te hangen. Dan weet je of die disk goed of slecht is. Als je trouwens maar 1 schijf wilt aansluiten op die controller, dan zal ie niet veel sneller zijn dan een normale scsi-controller. RAID-controllers zijn er om meerdere schijven in een RAID oplossing te plaatsen, dan komen ze pas tot hun recht.
(Uit welke IBM server komt ie. Lijkt nl. verdacht veel op een MYLEX-960D, die heb ik nl. ook).
Desnoods zonder hem aan een kaart te hangen. Dan weet je of die disk goed of slecht is. Als je trouwens maar 1 schijf wilt aansluiten op die controller, dan zal ie niet veel sneller zijn dan een normale scsi-controller. RAID-controllers zijn er om meerdere schijven in een RAID oplossing te plaatsen, dan komen ze pas tot hun recht.
(Uit welke IBM server komt ie. Lijkt nl. verdacht veel op een MYLEX-960D, die heb ik nl. ook).
I play my enemies like a game of chess...
Allereerst thnx voor de reply''s.
VictorB: Lijkt mij wel. De IBM hdd die ik hier heb doet t perfect. Alleen veel badsectors door zn valpartij
Angelfire: Ik heb geen flauw idee uit welke server dat ie komt.
Ik heb alle jumpersettings geprobeerd maar ik heb er weinig hoop op dat ie mn Cheetah t gaat doen
Hij start niet met scsi kabel of zonder. Met de Delay Motor Start jumper dr op doet tie helemaal niets
dan gaat t lampje erop wel knipperen. Ik zal m volgende week nog s proberen met in een andere pjuter. Ik moet die schijf echt aan de praat krijgen
VictorB: Lijkt mij wel. De IBM hdd die ik hier heb doet t perfect. Alleen veel badsectors door zn valpartij
Angelfire: Ik heb geen flauw idee uit welke server dat ie komt.
Ik heb alle jumpersettings geprobeerd maar ik heb er weinig hoop op dat ie mn Cheetah t gaat doen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Denk dan echt dat je seagate defect is.
Rot voor je.
Rot voor je.
I play my enemies like a game of chess...
Zou heel goed kunnen. Mylex is onderdeel van IBM.(Uit welke IBM server komt ie. Lijkt nl. verdacht veel op een MYLEX-960D, die heb ik nl. ook).
Pagina: 1