Toon posts:

[BC3] power allocation error bij branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleempje met het branden.. zoals ik in een vorig topic al omschreven heb. Ik heb het nou al met drie progjes geprobeerd :

- Easy cd creator 3.5
- easy cd creator 4.0
- Nero burning rom 5.5.1.8

allemaal krijg ik de error power allocation error.... hoe kan ik dit verhelpen ??

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:39
het is denk ik een power calibration error, waarschijnlijk gebruik je cheape cds... welke burner?

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Welke windoos gebruik je ??? kijk es of alle kabels goed zitten (Als je er vaak mee sleept/breekt zoals mij) Andere computer proberen zoals ik al aangaf ... uit het raam gooien en dan weer proberen.

:) Zoals ik al in de vorige topic zei :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Power allocation error,
Heb ik vaak bij cd''s van That''s Write gehad, koop CD''tjes van f5,- (per doos) meer en probleem was opgelost bij mij. Ohja, ''k heb toen ook nog m''n Firmware van m''n Philips PCRW404 geupdate, en heb sinds dien nooitmeer problemen gehad :)

Succes.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen