Toon posts:

[BC3] Brander die niet meer brand (hoezo origineel)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn brander brand nix meer. Ik stop er een cd een, en dan zet ik er wat op met easy cd creator, klik op branden, en dan begint met buffer 100% en daarna gaat ie meteen naar 0 % en begint ie de cd te sluiten. Alleen ik kan de cd-r daarna gewoon weer gebruiken en er staat nix op...

hellup :? :? :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Probeer es een andere fik proggie (Nero :)) om te kijken of ECC niet in de prak ligt... (CD fikker in andere computer doen is ook een leuke test) wil het dan nog niet, dan heb ge een probleem.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Doe wat MG zeg

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

...doe wat cool0 zegt.... :+

• BC3 Victim
Doe maar wat die lui hier boven zeggen :)

Maar wat je ook nog kan doen is de ASPI drivers vernieuwen... was ik ff vergeten te vertellen in het bovenste berichtje...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

precies..

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

...dat zeg ik!.... :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het nou al met drie progjes geprobeerd :

- Easy cd creator 3.5
- easy cd creator 4.0
- Nero burning rom 5.5.1.8

allemaal krijg ik de error power allocation error.... hoe kan ik dit verhelpen ??

• BC3 Victim
Welke windoos gebruik je ??? kijk es of alle kabels goed zitten (Als je er vaak mee sleept/breekt zoals mij) Andere computer proberen zoals ik al eerde zei... uit het raam gooien en dan weer proberen.

Pagina: 1