[BC3] Partities foetsie... HELLUP !!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik was gisteren een beetje mijn partities aan het resizen met Partition Magic 6, wat normaal goed werkt.

Ik had (op een 15Gb schijf)

1 prim part - (33%) 4,xx Gb
1 extend part - (67%)
de extended part bestond uit 2 partities van 50% (4,x GB)

met partition magic had ik van een stuk lege ruimte van een van de 2 extended partities een nieuwe primairy part. gemaakt van 502 Mb.
Dus PM alles verschuiven, extended partition resizen en die nieuwe primairy aanmaken... na een tijdje zei die: "disks updated succesfully..." dus ik rebooten en toen begon de zeik...

alleen mijn eerst primairy partitie bestond nog en de rest is verdwenen ??? :?

Ik partition magic starten, maar kreeg een of andere error... onder dos gestart ... geeft ie aan dat er vanalles mis is...

met PTEDIT (staat op rescue disk 1) naar mijn MBR gekeken... staan er in de extented partitie 4 keer dezelfde waardes, die overigens volgens mij ongeldig zijn :'')

Iemand nog ideen?? Ik hoop dat ik alles kan terugkrijgen, maar ik ben er bang voor...
fdisk /MBR werkt ook niet... HELLUP !

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

als je ergens nog een HD hebt of je kunt een lenen van een vriend, gebruik PowerQuest lost&found1.06 (email voor link) dan kun je byte voor byte alles wat op je HD staat recoveren!

Pas er wel mee op dat je nu NIET gaat defragmenteren installeren ed, want dan kun je nix meer recoveren!

Greetz

-dit lijkt mij de beste oplossing, maar wie ben ik?!-

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• BC3 Victim
Lost en found? werkt dat ook als je MBR naar de haaien is?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
niemand meer die een tip heeft?

Moet de harde schijf waarop ik de data recover met lost en found even groot zijn als de originele of maakt dat niks uit :?

Verwijderd

Je zou een tool van invircible kunnen proberen.

http://www.invircible.com/download.php

• BC3 Victim
zal eens kijken hoe ver ik kom...

heb lost en found, easyrecovery en wat tooltjes van die invircible site gedownload.

tnx. als er iemand nog tips heeft, dan hoor ik het graag...

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

succes!!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Pagina: 1