De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
als je ergens nog een HD hebt of je kunt een lenen van een vriend, gebruik PowerQuest lost&found1.06 (email voor link) dan kun je byte voor byte alles wat op je HD staat recoveren!
Pas er wel mee op dat je nu NIET gaat defragmenteren installeren ed, want dan kun je nix meer recoveren!
Greetz
-dit lijkt mij de beste oplossing, maar wie ben ik?!-
Pas er wel mee op dat je nu NIET gaat defragmenteren installeren ed, want dan kun je nix meer recoveren!
Greetz
-dit lijkt mij de beste oplossing, maar wie ben ik?!-
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Lost en found? werkt dat ook als je MBR naar de haaien is?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
niemand meer die een tip heeft?
Moet de harde schijf waarop ik de data recover met lost en found even groot zijn als de originele of maakt dat niks uit
Moet de harde schijf waarop ik de data recover met lost en found even groot zijn als de originele of maakt dat niks uit
zal eens kijken hoe ver ik kom...
heb lost en found, easyrecovery en wat tooltjes van die invircible site gedownload.
tnx. als er iemand nog tips heeft, dan hoor ik het graag...
heb lost en found, easyrecovery en wat tooltjes van die invircible site gedownload.
tnx. als er iemand nog tips heeft, dan hoor ik het graag...
succes!!
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Pagina: 1